ik ben nu bezig met een database voor een risicoanalyse. wanneer je een stof aanduid kun je verschillende gegevens bezien of erin verwerken. De stoffen hebben ook enkele regels. R en S regels (risico en safety).
ik heb nog eens voorbeeldje gepost voor je te laten zien waar ik fout zit, ik heb net hetzelfde probleem bij mijn eigen database al deze bij het voorbeeld. Er zijn een aantal records gegeven(tblproducten), daar zijn enkele regels aan verbonden. Wanneer ik nu naar mijn formulier ga en ik klik op de combobox en ik selecteer een getal dan komt deze regel er ook op te staan, dus dat is in feite in orde. Ga ik nu naar een volgend record dan blijft deze regel ook staan terwijl hij moet veranderen.
ik ben ook eens op microsoft gaan kijken, kun je namelijk sample databases afhalen. Daar staat ongeveer een voorbeeld van maar klopt niet volledig met dat van mij.
Zefl denk ik het volgende, via de properties van formulier zit ik in tblproducten. Maar bij mij tekstbox moet ik in tblregels geraken. Dit heb ik al geprobeerd, maar werkt dus niet.
btw die gratis cursus wat voor iets is dat, is dat een les ofzo.staat alleen maar een index bij mij,