Hoe doe ik het volgende?
Ik heb cel A2 als een inkomsten cel dus altijd positieve waarde.
Vervolgens heb ik cel B2 als uitgaven cel, dus altijd negatieve waarde.
Als cel C1 heb ik de stand van vorige moment.
De uitrekening vind plaats in cel C2 als volgt:
C2 =C1+A2-B2
Als ik dit zo doe, klopt mijn berekening.Totdusver bereik ik wat ik wou. Het verschil tussen inkomsten en uitgaven geeft mij de stand van zaken in cel C2 per nieuwe lijn.
Ik herhaalde de formule in celletje C3 en zo verder tot onderaan de spreadsheet.
Alleen als ik de cellen A2 ( inkomsten ) en of de cel B2 ( uitgaven ) leeg laat dan toont hij me steeds de waarde van het vorige saldo punt en herhaalt dit tot op de bodem van de spreadsheet. Hoe kan ik de laatste waarde de enige laatste maken? zolang ik de volgende inkomsten en of uitgave cel niet heb ingevuld???
Met dank voor jullie hulp...:thumb:
Ik heb cel A2 als een inkomsten cel dus altijd positieve waarde.
Vervolgens heb ik cel B2 als uitgaven cel, dus altijd negatieve waarde.
Als cel C1 heb ik de stand van vorige moment.
De uitrekening vind plaats in cel C2 als volgt:
C2 =C1+A2-B2
Als ik dit zo doe, klopt mijn berekening.Totdusver bereik ik wat ik wou. Het verschil tussen inkomsten en uitgaven geeft mij de stand van zaken in cel C2 per nieuwe lijn.
Ik herhaalde de formule in celletje C3 en zo verder tot onderaan de spreadsheet.
Alleen als ik de cellen A2 ( inkomsten ) en of de cel B2 ( uitgaven ) leeg laat dan toont hij me steeds de waarde van het vorige saldo punt en herhaalt dit tot op de bodem van de spreadsheet. Hoe kan ik de laatste waarde de enige laatste maken? zolang ik de volgende inkomsten en of uitgave cel niet heb ingevuld???

Met dank voor jullie hulp...:thumb:
Laatst bewerkt: