RonaldGJ
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 apr 2007
Beste mensen,
Ik ben bezig met een programma, wat op 1 ding na nog niet werkt. Het geen wat ik wil is een loop waarin een aantal getallen worden doorlopen.
Ik heb de strings A t/m J. Dit zijn 10 letters. Nu is het zo dat alle mogelijkheden moeten worden gemaakt met die letters dat ze steeds verschillende waardes hebben.
Voorbeeld:
#1: A = 0, B = 1, C = 2, D = 3, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
#2: A = 1, B = 0, C = 2, D = 3, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
#3: A = 0, B = 1, C = 3, D = 2, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
En zo moeten dus al die mogelijkheden worden gemaakt. Het is niet zo dat het van 0 t/m 999.999.999 is, omdat elk getal maar 1 keer mag voorkomen.
Ik hoop dat jullie het snappen, het is wat rommelig uitgelegd, maar weet niet goed hoe ik dit beter kan doen.
Ik hoop op reactie, dit is het laatste wat ik nog moet!!
Vast bedankt,
Gr. Ronald!
Ik ben bezig met een programma, wat op 1 ding na nog niet werkt. Het geen wat ik wil is een loop waarin een aantal getallen worden doorlopen.
Ik heb de strings A t/m J. Dit zijn 10 letters. Nu is het zo dat alle mogelijkheden moeten worden gemaakt met die letters dat ze steeds verschillende waardes hebben.
Voorbeeld:
#1: A = 0, B = 1, C = 2, D = 3, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
#2: A = 1, B = 0, C = 2, D = 3, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
#3: A = 0, B = 1, C = 3, D = 2, E = 4, F = 5, G = 6, H = 7, I = 8, J = 9
En zo moeten dus al die mogelijkheden worden gemaakt. Het is niet zo dat het van 0 t/m 999.999.999 is, omdat elk getal maar 1 keer mag voorkomen.
Ik hoop dat jullie het snappen, het is wat rommelig uitgelegd, maar weet niet goed hoe ik dit beter kan doen.
Ik hoop op reactie, dit is het laatste wat ik nog moet!!
Vast bedankt,
Gr. Ronald!