Getalnotatie bij formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evatar

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
ik heb een document waarin automatisch waarden worden ingeladen op bepaalde plaatsen in onze bestelbon. Deze komen vanuit ons boekhoudprogramma. De getalnotatie is hierin echter bvb 3.642,35 . Door het "." tussen de duizendtallen kan ik geen formule gebruiken om een rechtstreekse berekening te maken via een formule. Is het mogelijk om die "." eruit te filteren zonder dat je de waarde iedere keer in de formule moet aanpassen? Op dit moment krijg ik dus een syntax fout (aangezien hij het getal niet herkent).
Hieronder nog even mijn huidige formule (zoals het niet lukt) zonder punt doet hij het wel maar die waarde kan ik niet inbrengen.
Code:
{=3.642,35/1,21 \# "#.##0,00"}

Kun je de getallen tussentijds bewerken tijdens het importeren? bijvoorbeeld via VBA? Zo ja, kan het waarschijnlijk met de VAL functie of een conversiefunctie in VBA.

Dat weet ik niet ze komen in ieder geval rechtstreeks vanuit het programma op die plaats terecht (via een .rtf bestand) via VBA heb ik al hééééél lang niet meer gewerkt dus dat zou echt van 0 terug beginnen zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan