gewiste bestanden niet meer terug ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Hoi, vraagje over de prullenbak.

Ik heb zojuist mijn foto's van mijn smartcard (fototoestel) gekopieerd naar mijn buroblad. Daarna even geken of dat deze map er daadwerkelijk op stond, en ja hoor, was in orde. Ik kon de foto's gewoon zien !!

Dus toen de map op de smartcard maar verwijderd zodat ik daar weer ruimte vrijkreeg. Maar wat blijkt nu: de map op het buroblad laat GEEN foto meer zien

Ik dacht geen probleem, haal ze weer even uit de prullenbak en zet ze weer terug. Helaas staan ze daar niet meer in, wel van de laatste 3 maanden maar van vandaag NIKS !!!!

En nu ben ik dus echt niet blij, wie heeft er nog een oplossing. OP dit moment staat de PC nog aan omdat ik bang ben dat de foto's 100% weg zijn als ik hem defintief uitzet.:confused: :confused: :confused: :confused:

Dit is ook een goede mogelijkheid. inclusief artikel.

Probeer dan het programma uit mijn eerste antwoord eens en kijk of je ze nog ergens op je harde schijf kunt vinden.
Als dat niet lukt, ben ik bang dat je ze kwijt bent.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Probeer dan het programma uit mijn eerste antwoord eens en kijk of je ze nog ergens op je harde schijf kunt vinden.
Als dat niet lukt, ben ik bang dat je ze kwijt bent.

Guus.

Guus bedankt voor je steun, maar........ook nu heb ik nog een probleem, alhoewel ik waarschijnlijk wel de verwijderde foto's nog zie op de card. Maar als ik ze dan ga saven in een andere map op de harde schijf, geeft hij aan dat ze niet te openen zijn ??????
:(

Guus,

nog even alles geimiteerd,

d.w.z:

plaatje op de card gezet
daarna weer verwijderd
daarna pc inspector gestart en laten draaien
nu vond hij het verwijderde plaatje
dit plaatje op de harde schijf gezet
het plaatje geopend en voila: daar is de foto weer !!!!!

Dus nu vrees ik dat ik de hele map, die ik dus kwijt was, voorgoed kwijt ben........................... omdat het nu dus wel lukte.

Hoi Guus, derde bericht al van me:

HET IS GELUKT, alhoewel deels.

In mijn laatste poging heb ik de gehele gedelete map gesaved als map op mijn harde schijf. En toen kon ik van de ongeveer 25 foto's er nog 22 zonder problemen openen !!! 3 ervan zijn deels beschadigd maar grotedeels toch zichtbaar.

Pfffff, ik had er geen hoop meer op, maar dankzij jou toch nog gelukt !!!!

Mag ik je, en de anderen natuurlijk, VAN HARTE bedanken !!!!!!!!

:thumb: :thumb: :thumb: :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan