Gewoon gratis bellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang blijft die 1.30 dan staan/blijft die geldig?
En waar waardeer je die op?:o Ben een beetje onhandig in online transacties

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Freakiej
Dat komt doordat je het telefoonnr. verkeerd intikt. Bijvoorbeeld, nr is: 0184-691234, je tikt in: 0031184691234.
Om op te waarderen start je VB op en klik op: Click here to go to your account page.

De 1.30 blijft altijd geldig.

Geplaatst door Freakiej

De 1.30 blijft altijd geldig.

Zolang je alleen de gratis nummers belt natuurlijk.

als je duurdere nummers moet bellen (bv 12 cent p/m) lijkt me dat andere aanbieders met de telefoon net zo duur zijn.

Opwaarderen kun je ook gewoon (als je af en toe gebruik maakt van duurdere nummers) met de telefoon a 1.30 Euro (je houdt er tegenwoordig geloof ik 1.04 Euro van over. Eerst 1.08 Euro. Zal voor de moeite zijn).

Let op! BV 0800 nummers die normaal gratis zijn, zijn hier niet gratis. Dus let op of je in je venster "Dit gesprek is GRATIS" ziet staan.

als je duurdere nummers moet bellen (bv 12 cent p/m) lijkt me dat andere aanbieders met de telefoon net zo duur zijn.

Zoals ik al zie zijn Australie en Zuid Afrika super goedkoop!! Verbinding is prima. Australie is met 0.01ct/pm echt ongelofelijk goedkoop!

Hallo !
Zojuist Voipbuster geinstalleerd en 1.30 euri's gestort.
Het werkt voortreffelijk; een half uur gratis zitten bellen.

Bedankt voor de tips!!!

Harry

Ik zie dat je, je persoonsgegevens in moet vulle, daar ben ik nooit zo dol op.
Kan daar geen misbruik van gemaakt worden?

Misbruik KAN natuurlijk iedereen van je maken als je je gegevens invult. Aangezien dit programma/deze site miljoenen leden heeft lijkt het me niet logisch dat ze een slechte naam willen krijgen.

Als je alleen van plan bent met de telefoon op te waarderen hoef je geeneens je (echte) gegevens in te vullen. Als met met creditcards e.d. gaat werken is het natuurlijk een ander verhaal.

Keuze ligt aan jou.

Ik heb nu ook opgewaardeerd met €1.30, wat een fantastisch systeem:D

Als vervolg op je andere bericht.

Je zult de instellingen van het programma moeten bekijken. Automatisch met Windows opstarten mag niet aangevinkt zijn.

Anders is er nog de mogelijkheid dat het programm zich ook bij de services heeft genesteld. Dan blijft het ook terug komen.
start/config.scherm/systeembeheer/component services.
(Met XP tenminste)

Ik de FAQ van voipbuster las ik net het volgende:

Credit in your VoipBuster balance remains active for 180 days after your last succesfully connected PSTN phone call.

Let dus op: als je een half jaar niet gebeld hebt via je account, wordt je tegoed opgeheven.

En het lijkt ook wel of het lijstje met landen waar je gratis heen kunt bellen steeds korter wordt. Het gaat nu nog om de volgende landen:

Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Netherlands
Norway
Spain
Sweden
Switzerland
United States

Volgens mij zag ik een paar maanden terug o.a. Engeland en Polen er nog tussenstaan.

Wordt inderdaad steeds korter dat lijstje. Voor mij is het belangrijk dat Nederland gratis blijft omdat ik alleen een mobiele telefoon heb. 's avonds doe ik alles met de "buster".

En Frankrijk moet liever niet duurder worden.

Ik zal het aan Sinterklaas vragen of hij dat kan regelen :D

Ik had per ongeluk op de knop "plaats vraag"gedrukt dus nu is hier ook een topic over:o

Maar mijn vraag was:
Hoe zorg je dat Voipbuster niet automatisch opstart?
Het programma uitschakelen bij msconfig werkt bij mij niet.

Gereedschap en dan opties en dan naar geavanceerd en vinkje wgehalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan