Gezocht: Goedkoop en simpel order- of factuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

elwin68

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik ben op zoek simpel en duidelijk programma voor het onderhouden van klanten, artikelen en facturen. Het programma moet te begrijpen zijn voor iemand die weinig verstand heeft van computers.
De volgende onderdelen moeten hierin aanwezig zijn:
- Klanten onderhouden
- Artikelen onderhouden
- Facturen aanmaken en printen
- Layout factuur zelf kunnen aanpassen
- Voorraadoverzicht of overzicht met verkochte aantallen per artikel

Een boekhouding hoeft niet te worden bijgehouden.

Ik hoop dat iemand mij een goede tip kan geven.
Bij voorbaat dank.

Gelet op eerdere berichten van je op de Helpmij zou mijn advies luiden als er geen gratis progjes te vinden zijn:

freubel zelf in Excel wat in elkaar. Access is nog beter toegrust voor die taak / taken, maar da's weer een hoofdstuk apart.
Gelet op je eerdere postings hier op de Helpmij acht ik je daartoe zeer zeker in staat

Laatst bewerkt:
office heeft dat allemaal op de download site staan

Het hoeft dus niet gratis.
Het is niet voor mijzelf en ik wil graag een pakket die alles al in zich heeft zodat ik er zelf niet meer naar om hoeft te kijken.

Ik heb iets in Excel gefreubelt maar dit was toch niet handig voor de uiteindelijke gebruiker.
De gebruiker is niet zo handig met computers waardoor er snel fouten kunnen worden gemaakt. Een bestaand pakket, die reeds helemaal is uitgetest, is toch beter voor hem.
Anders zit ik er elke avond om alle problemen op te lossen en daar zit ik niet op te wachten.

Puppie, wat bedoel je met jouw melding? Kan je iets specifieker zijn?

Laatst bewerkt:
Nog interesse?

Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van een applicatie, waarin je onder andere kan factureren, klanten en producten onderhouden. Voorraadbeheer zit er nog niet in, maar kan altijd gemaakt worden.
Als je nog interesse hebt, kan ik misschien leveren wat je nodig hebt, voor niet al te veel geld.

Martijn

Dank voor je aanbod, maar het is niet meer nodig.

Groet,
Elwin.

XL facturatie 4 u

Ik kwam dit draadje tegen op zoek naar hulp voor bovenstaand programma.
Ik heb XL gedownload en vind het prettig om mee te werken, maar....... op de een of andere manier berekent ie de btw niet??? Wel over de kilometerprijs, maar niet op de diensten.
Heeft iemand hier een advies over?
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan