GHED uurrotator

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo Helpmij'ers,

Ik ben weer bezig geweest met een nieuw programmaatje. Het stelt eigenlijk niet veel voor, maar het is wel handig. Vooral als je een GratisHostingEnDomein account hebt, kun je hier per dag weer wat puntjes verdienen.

Wat doet het?
Na het invullen van de uurrotator link (te vinden op de punten verdienen pagina--> punten verdienen met kliks en inschrijvingen) wordt elk uur automatisch de website bezocht. Hiermee kun je dus (per uur) 0,00002 punten per uur verdienen (niet veel, maar scheelt wel op lange termijn).

Systeemeisen:
- Windows XP of hoger
- .NET framework 2.0 of hoger
- Internet (uiteraard :rolleyes:)

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en kritiek. Houd je vooral niet in, tips zijn tevens ook van harte welkom!

Download link (100kb, géén installer!)
Bug's kunnen hier worden gereport, of via mijn site.

mr32 :cool:

Niet dat het slecht is ofzo? Maar is het niet beter AdF.ly te gebruiken? Ik bedoel als je een link hebt dan verdien je 0.0038 per bezoek. Is het niet beter een prog voor dat te maken? die heeft geen uur spam... http://adf.ly/?id=625795

Zou leuk zijn als je dat kunt maken met 0.0038 punten... ;)
Stel dat je enkel punten verdient met 0.00002/h, heb je over 47 jaar een .BE-domein!

Zou leuk zijn als je dat kunt maken met 0.0038 punten... ;)

:P, ik ben wel nog nieuw met AdF.ly Dus ik ga eerst ff kijken hoe alles werkt enzo...

Ik heb dat adf.ly ook bekeken en zelfs een account aangemaakt. Het probleem is dat de activatie email nooit is aangekomen. Het is bijna een week geleden. En ja, ik heb ook mn spam inboxn gechecked. Ook heb ik via het contact forumulier een bericht gestuurd. Geen reactie. Vervolgens heb ik geprobeert om een foum account aan te maken zodat ik een topic kan maken over dit probleem. De activatie email voor het forum is ook nooit aangekomen.

Het lijkt wel of elke vorm van communicatie met de mensen achter adf.ly geblokkeerd word. :/

Sorry dat dit off-topic is.

Ik heb geen problemen met het aanmaken van een account. Ik merk wel dat Hotmail niet alles ontvangt, ik had datzelfde probleem ook een keer eerder met andere sites. Op mijn gmail adres heb ik nergens geen problemen. Misschien moet je dat es proberen?

mr32 :cool:

Nog een vraagje over die AdF.ly: Waar kun je die uurlinks vinden? En kun je die link niet gewoon invullen op de plaats waar je die GHED link moet invullen? Ik denk dat dat gewoon moet wekren hoor (als het werkt zoals ik denk dat AdF.ly werkt :P).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan