Ghost 9 van norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Als ik een image heb gemaakt met norton 9 ghost op schijf B heb ik geen probleem.
Wil ik norton ghost 9 op cd of dvd branden, dan loopt hij halverwegen en dan houdt deze er mee op, zonder fout melding.
Dit zou ik willen gebruiken als windows XP niet meer op te starten is.
 
Laatst bewerkt:
Is er niemand die mij kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Humpe, mijn ervaring met Norton Ghost en backuppen op cd/dvd-rom, is niet goed bevallen.
De meeste keren, als ik de backup van cd/dvd-rom terug wil zetten, dat die niet meer werkte.
Ik gebruik een aparte hardeschijf die ik even in de pc zet om de backup erop te zetten of te gebruiken.
 
Bedankt dat je er uit wijs werd. Dus is het niet aan te raden om het op een cd/dvd rom te zetten. Dacht zelf dat dit wat handiger zou zijn. Jouw conclusie is dat ik beter er niet aan kan beginnen en het dus om zeker te zijn op een andere schijf op kan slaan.
 
Ik heb de voorkeur om de backup op een andere schijf of andere partitie te zetten.

Ik vind het dan ook een voordeel, dat je vrij eenvoudig meerdere backups kunt plaatsen.
Bijvoorbeeld een backup van een compleet schone installatie met of zonder updates.
Een backup, waarbij je alle stuurprogramma's en software hebt geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad zal dit wat je zegt als je met verschillende windows op 1 systeem hebt zitten, zoals jij aangeeft veel saver zal zijn. Voor mijn systeem had ik al meer dan 2 dvd's nodig. Dit alleen dus als programma's. De rest staat al op andere schijven.
 
Ik gebruik er een losse 30GB schijf voor, ruimte zat dus.:p
 
Dus ik doe hem als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan