gmail probleem nadat ik nieuwe virusscan heb geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wallydek

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
28
Hallo mede vrienden op helpmij, ik heb of ik denk dat ik een probleempje heb.

Ik heb sinds ik de nieuwe Bitdefender internet security 2009 heb geinstalleerd problemen met gmail:(
Wanneer ik inlog op mijn gmail dan duurt het lang voordat ik in mijn inbox bent en daarna druk ik op een mail die ik wil openen en dat duurt ook weer lang, wanneer ik dan de bijlage wilt openen springt normalite het venster open die de voortgang aangeeft die springt wel open maar het enige wat je ziet is blaadjes die van de ene naar de andere map gaan maar geen percentage van de download.
Ik heb dit probleem nooit eerder gehad, ik heb op de gmail help site de instructie gevolgd om misschien het probleem te verhelpen zoals je cookies enz enz te verwijderen maar dat moch niet baten.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen of adviseren met dit probleem oja trouwens ik heb met de rest van de internet pagina's geen problemen.

Ik draai op internet explorer 7

Groetjes Wally


Aanvulling wanneer ik bij Gmail inlog druk ik rechtsonderin op ( standaard weergave in HTML openen) dan doet ie het wel goed en kan ik alle bijlage op snelle manier openen.
Kan het iets zijn van internet explorer
 
Laatst bewerkt:
Het ligt waarschijnlijk gewoon aan de virusscan, mijn internet lag er altijd uit wanneer ik Bitdefender producten had geinstalleerd.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan