Gmail probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mbam uitgevoerd, heeft niks geholpen.
Ik denk dat het bij IE9 toch iets anders werkt. ik kan de geavanceerde opties alleen opnieuw instellen als ik alle shermen afsluit.
Maar hoe kom ik dan bij het scherm internetopties>geavanceerd? (Ik heb wel op Herstellen geklikt.)

Ps Op een of andere manier denk ik dat Web Search er iets mee te maken heeft, maar ik kan dat programma nergens vinden.

Grace je zou nog kunnen proberen bij configuratie scherm te kijken(als zoiets bestaat bij win7) en dan dubbelklikken op internet.
Gr Peter

Ik heb inderdaad bij het configuratiescherm de internet opties opnieuw ingesteld, maar helaas.....
Zodra ik op Gmail klik begint het beeld te flikkeren en kan ik het niet rechtsboven op het kruisje afsluiten.
Dat moet ik doen door onderaan te klikken (rechts) en dan op sluiten klikken.
Wie heeft nog een idee?

Helpmij invoeg2.jpghelpmij invoeg1.jpgHelpmij invoeg3.jpgHelpmij invoeg4.jpgHelpmij invoeg5.jpgHelpmij invoeg6.jpg
+ Shockwave Active X Control

Ik kom er nu pas achter dat er ook invoegtoepassingen zijn die zonder toestemming worden uitgevoerd. Hierboven een lijstje. Welke zou de boosdoener zijn?

Je zou ze eens allemaal uit kunnen schakelen.
Ik heb alleen wel shockwave en silverlight ingeschakeld staan.

Gr Peter

Tja proberen maar zou ik zeggen.
Wie niet waagt......!
Succes, Peter

Hoi Grace, da ben ik weer.

Ik heb de hele draad doorgelezen: ik denk dat heel langzaam je windows instabiel gaat worden, en laatsteindelijk de oplossing het opnieuw installeren van Windows zal zijn.

Ik kan nog twee lapmiddel bedenken: installeer weer chrome, om je systeem wat stabieler te krijgen. Computer opnieuw opstarten. Vervolgens installeer je firefox, en je maakt firefox je standaard brouwser. Indien je geluk hebt dan kan je vervolgens weer gebruik maken van gmail. Anders zal ik toch maar Windows gaan installeren.

Over uninstallers: uninstallers lossen ook niet alles op. Indien een standard uninstall vanuit windows niet helpt, moet je toch handmatig ingrijpen. Maar indien je niet weet wat je doet kan je beter niets verwijderen wat is overgebleven.

Success en fijne vakantie!:thumb:

Ik ben terug van een weekje weggeweest :)
Jammer genoeg heeft mijn laptop de rusttijd niet aangegerepen op op te knappen :(
Voorlopig bekijk ik mijn mail dus maar via IE9 zonder invoegtoepassingen.....

Ik ben terug van een weekje weggeweest :)
Jammer genoeg heeft mijn laptop de rusttijd niet aangegerepen op op te knappen :(
Voorlopig bekijk ik mijn mail dus maar via IE9 zonder invoegtoepassingen.....

Probeers eens uit de map C:\program files\internet explorer een nieuwe snelkoppeling te maken. Indien deze snelkoppeling werkt met invoegtoepassingen dan kan je de oude snelkoppeling wissen. Zou het zo eenvoudig zijn?:thumb:

Het wordt jammer genoeg tijd om Windows opnieuw op te starten.
Hoe gaat dat ook alweer? Moet je niet iets indrukken tijdens het opstarten?

Nou grace dan doe je de dvd in de speler en start je de computer opnieuw op.
En dan de aanwijzingen volgen,
Dus opstarten vanaf dvd.
Misschien wil je nog wel eerst belangrijke dingen zoals e-mail documenten favorieten ed backuppen.
Of misschien heb je dat al gedaan.
Want als je gaat formateren ben je alles kwijt, of het moet op een andere partitie staan.

Ik heb geen DVD. Ik ben nu met een backup bezig.
Ik heb dit al 2 keer eerder gedaan zonder DVD, maar ik weet zo snel niet meer hoe.
Alles terug zetten op fabrieksinstellingen is het geloof ik.

O bedoel je dat. Ja dat weet ik ook zo niet want ik gebruik nog steeds win xp.
Dus misschien zijn er andere forumleden die jou kunnen helpen daarmee, of even googlen.
Of het staat misschien in je bootscreen?
Succes Grace

Gr Peter

Indien je XP op een verstopte partitie hebt staan, dan kan je tijdens het opstarten in het bios voor een recovery kiezen. Is meestal een van de functietoetsen. Indien je niets ziet langskomen dan moet je in de bios de optie "recovery" laten toonen. De benaming kan ook anders zijn.

Nadat je Windows hebt geïnstalleerd eerst de harde schijf met een uitgebreide schijfcontrole controleren, en dan naar NTFS omformatteren. Dat gaat zonder dataverlies en google is je vriend.

Nadat je Windows opnieuw hebt geactiveerd, mocht dat nodig zijn, kan je of je systeem laten bijwerken en 25 keer of zo opnieuw laten opstarten, of je zoekt gelijk service pack 3 en je gooit en gelijk op je systeem. Niet vergeten handmatig in windows update de drivers te bijwerken.

Windows installeren houdt je lekker een avond van de buis af...:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan