Gmail probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Vista (+Acer) en heb tijdens het opstarten op Fn+F10 gedrukt. (Eerst een back-up op de externe schijf gemaakt.)
De afgelopen nacht heeft hij constant staan updaten, nu moeten er nog 2. Ik heb Java, Adobe Reader, Adobe Shockwave, Adobe Flash player en Windows Live geinstalleerd. Ik ben er inmiddels wel achter dat het aan IE9 ligt, met Opera (waardeloos!) kon ik gewoon in Gmail!
Maar nu ben ik wat betrefd draadloos internet weer bij af...... Hij hangt weer aan de kabel.

In plaats van opera kan je beter firefox gebruiken. Je moet eenk keer bij windows update voor aangepast kiezen en dan tenminste de drivers bijwerken. Als antivirus programma gebruik ik commodo, waarbij ik de zandbox heb uitgezet.

Over het WLAN probleem kan je beter of je oude draad weer openen (ben even de link kwijt) of een nieuwe draad openen.:thumb:

"Windows installeren houdt je lekker een avond van de buis af... "

Hij is nog aan het updaten en ik weet nog niet wat er allemaal geinstalleerd moet worden.
En dat sinds 22.00 uur gisteravond!

Er komt af en toe nog een update binnen. Bij het opstarten wordt gevraagd welke browser ik wil gebruiken, ik klik dat nog steeds weg.
Nu draait IE, ik weet niet in hoeverre deze geupdate is en welke versie ik nu heb.
Waar kan ik dat zien?
Ik kan nu gewoon in Gmail komen, dus ik wil het graag zo houden.
In dat geval is het probleem opgelost.
Nu maar hopen dat het IE9 is...... :confused:

Grace open IE en ga in de menubalk naar help en dan over IE aanklikken.
Dan zie je welke versie je hebt.
Normaal zal dat waarschijnlijk IE8 zijn.
En bij extra-> internetopties kan je aangeven of IE jouw standaard browser moet zijn. (tabblad programma's)

Laatst bewerkt:
Ik zal in ieder geval nog een tweede browser achter de hand houden. Ik heb veel geprobeerd en gebruik voor mijzelf Mozilla Firefox en mijn kinderen gebruiken IE.
Je moet een keer de Microsoft Browser select scherm doorlopen, om het uit te kunnen zetten.:cool:

Hmm, ik heb Google als startpagina, dus staat er geen help in de menubalk.
De "Microsoft Browser Select Scherm" ?????

Als het zo goed werkt, hou het lekker zo!
Heb je al gekeken welke versie je gebruikt.
Van IE bedoel ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan