Goede aanbieding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hem hebt opgehaald, hoef je alleen nog vista te installeren.

Ok heel erg bedankt :D
Ik zal even een nieuwe topic maken om te kijken wat andere mensen er van vinden voor de zekerheid ;).

Groetjes, Bas.

Goede gaming computer?

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een goede gaming computer maar wel met Word enzo voor school :).
Raoul90 heeft voor mij een goede computer samengesteld (zelf heb ik er weinig verstand van) maar ik vroeg mij af wat jullie er van vinden en of ik dan nog wat belangrijks mis.

Dit is hem:

Kast: Cooler Master CM 690,Zwart
Voeding: Chieftec GPS-500AB-A,500Watt
DVD-RW(1 stuks): Lite-On LH-20A1S
Geheugen: OCZ OCZ2VU8004GK,4096MB, 800MHz, DDR2,
Moederbord: MSI P35 NEO2-FR,Retail
Processor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed
Videokaart: Zotac GeForce 9600GT,GDDR3, PCI Express x16,
Harde schijf: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16
Cardreader: Apacer MegaSteno AE100 Cardreader (16 in 1),
OS: Microsoft Windows Vista Home Premium 32bit,BOX, Of neem de 64bit versie, welke wel 4GB ondersteund, 32bit ondersteund tot een max van 3.5GB
Office: Microsoft Office 2007 Home & Student,Nederlands,
Assemblage: Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
Subtotaal € 870,08

Mijn budget is ook ongeveer 870 euro, sowieso onder de 900 euro :).
Alvast bedankt,

Bas.

Hij is wel goed maar het is niet nodig om 4 Gb RAM geheugen te hebben Windows (32 bits) versies lezen alleen maar tot 3.2 Gigabyte zoals je al had staan maar 64 bits versies hebben moeilijk te vinden drivers. Daarnaast zou ik andere videokaart nemen de 9600Gt is niet de beste die er is, in plaats daarvan zou ik een Zotac 8800 GT OC nemen (in sommige gevallen beter dan de 8800 GTX)

De Vista versie van 32 Bits leest 3.5 GB hoor:)

Maar dan heb je het over Vista (no offense) maar Vista zuigt echt hard zeker omdat het pc resources trekt alsof het niks is.

Niet gezien :o als het anders kan zou ik het zeker doen want vista is absoluut geen game systeem (naar mijn mening)

Tsja Vista zelf heeft heel veel nodig van je PC inderdaad, dat meestal ten koste gaat van je Gaming prestaties, maar aan de andere kant heeft Vista DirectX 10:cool:

Maar als ik dat hele pakketje koop wat bij mijn eerste bericht staat dan doet alles het wel gewoon soepel met elkaar? Geen problemen omdat dit niet goed werkt met dat ofzo? :o
Trouwens zit een geluidskaart en USB-poorten enzo bij een moederbord inbegrepen?

Ik neem trouwens wel gewoon Windows XP.
Ik heb ook weinig positiefs gehoord over Vista :p
Maar XP Home edition of Professional?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja hoor dat gaat wel lukken en dan zou ik de xp pro nemen, maar zelf draai ik met vista en het is even wennen maar het draait goed hoor.

Modag

Het is overigens niet waar dat je DX10 alleen met Vista kan gebruiken (zelfs als je het hebt de frames zijn niet te harden) er is nu iemand bezig met backwards engineeren van DX10 waardoor je hem ook in XP kan gebruiken, en bijv bij games als World In Conflict kun je kiezen om de Libraries te installeren en dan kun je em gebruiken voor dat spel.:)

Dus als ik de Vista vervang door Windows XP Professional dan heb ik een prima game computer waarbij alles het gewoon doet? :p

Wat is trouwens een goede maar niet hele dure site om zo'n computer te bestellen? Azerty.nl ?

Laatst bewerkt:
ik raad je beter vista aan DX 10 voor de nieuwere games zoals Crysis, Bioshock world in conflict enz. En voor Vista is er nu ook SP1 veel fouten verbeterd.

En neem beter een 8800GT opv de 9600GT !

Het is overigens niet waar dat je DX10 alleen met Vista kan gebruiken (zelfs als je het hebt de frames zijn niet te harden) er is nu iemand bezig met backwards engineeren van DX10 waardoor je hem ook in XP kan gebruiken, en bijv bij games als World In Conflict kun je kiezen om de Libraries te installeren en dan kun je em gebruiken voor dat spel.:)

http://img143.imageshack.us/img143/5163/55242556ue8.jpg

Ik vraag me waarom je niet voor de 8800GT gaat die is wel beter dan de 9600GT

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan