Goede aanbieding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi systeem alleen als je Xp wil nemen koop Vista dan NIET!

Anders gaat die over z'n butget , dat is €850

Dat kan daar wel staan maar maakt hij er ook gebruik van in de games ???:D

ja :) verschil zie je duidelijk meerdere os 'ses op me pc :)

Hoi,

Neem dan gewoon xp als daar je voorkeur legt je kan altijd later nog upgraden naar Vista.

Modag

Ja met zo'n systeem draai je Vista Makkelijk:D

Ik zelf heb er niks tegen ik vind het heel lekker werken, wel even wennen:D

Maar nix voor gamen, zeker online niet..
vista draait nogal een aantal services wat games niet zo fijn vinden :P
anyway iedereen zn eigen keuze,
Geloof dat je ook gedownloade mag proberen toch?
als je even wil kijken welke versie je liever wilt kopen ?

Een 8800GT is beter dan een 9600GT
Maar er is echt helemaal niks mis met de 9600GT!

Een 8800GT is beter dan een 9600GT
Maar er is echt helemaal niks mis met de 9600GT!

inderdaad en ik had wat problemen met me 8800GT (van gainward) werd veel te warm met gamen en viellen spellen uit, zelf een andere koeler erop moeten zetten (die nieteens voor deze videokaart was :P)
weet niet hoe 't met de koeling is van andere 8800GT's van andere leveranciers ofzo

De meeste 8800GT's hebben inderdaad problemen met de temperaturen, de Fan van de 8800GT is vaak door de fabriek op 29/30 % zodat hij niet veel geluid maakt. Maar tegen woordig kunnen videokaarten hoge temperaturen aan:D

Hey Bas,

Je budget is dus 900 euro? Want je begon met 850.
Als je budget 900 is, kan je het moederbord beter veranderen in een Asus P5N-D. Deze heeft een optie om SLi te gaan draaien (2 PCIex162.0 sloten), en dit bord is net ff wat fijner. Verder gaan de prijzen van producten een beetje op en neer, dus je moet het ff in de gaten houden. De Zotac 9600GT is ook niet meer het voordeligst, dat is nu een xfx:
http://azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=+9600gt*&SORTERING=prijs_asc
& voor een tientje meer heb je een 8800GT, mocht je dit willen:
http://azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=+8800gt*&SORTERING=prijs_asc

De 9600GT is gewoon een top kaartje, het verschil tussen een 8800GT een 9600GT is heel klein.
Verder zou ik gewoon Vista houden, Vista zal op jou config gewoon goed draaien. Er is dan nog wel de keuze tussen 32 & 64bit, voor 64bit zijn drivers gewoon te vinden, en de meeste games werken er ook gewoon op. 4GB Ram geheugen is voor Vista wel een must.

@ G4M3R, een 9600GT is gewoon een goede kaart hoor. En DX10 op XP, dacht het niet. Er zijn van die warez-sites die dit beweren.

Zowiezo DX10 op XP zal waarschijnlijk toch niet goed werken

Zowiezo DX10 op XP zal waarschijnlijk toch niet goed werken

ik tot zoverre geen problemen, 1 keer in uur 2 seconde freeze van games "maar weet niet of dit door dx10 komt of door iets anders"

Hey Bas,

Je budget is dus 900 euro? Want je begon met 850.
Als je budget 900 is, kan je het moederbord beter veranderen in een Asus P5N-D. Deze heeft een optie om SLi te gaan draaien (2 PCIex162.0 sloten), en dit bord is net ff wat fijner. Verder gaan de prijzen van producten een beetje op en neer, dus je moet het ff in de gaten houden. De Zotac 9600GT is ook niet meer het voordeligst, dat is nu een xfx:
http://azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=+9600gt*&SORTERING=prijs_asc
& voor een tientje meer heb je een 8800GT, mocht je dit willen:
http://azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=+8800gt*&SORTERING=prijs_asc

De 9600GT is gewoon een top kaartje, het verschil tussen een 8800GT een 9600GT is heel klein.
Verder zou ik gewoon Vista houden, Vista zal op jou config gewoon goed draaien. Er is dan nog wel de keuze tussen 32 & 64bit, voor 64bit zijn drivers gewoon te vinden, en de meeste games werken er ook gewoon op. 4GB Ram geheugen is voor Vista wel een must.

@ G4M3R, een 9600GT is gewoon een goede kaart hoor. En DX10 op XP, dacht het niet. Er zijn van die warez-sites die dit beweren.

beweren? screenshot was van mij zelf die ik hier in topic gepost heb, dus 't werkt wel.
ook ingame zie je 't verschil wel (met dx10 games dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan