Goede CD's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door oossie
Dus is het onzin ? , ik typ ook alleen maar wat ik hoorde, twijfelde zelf ook of het waar zou zijn,
Mischien hier een topic over openen.

Groeten Oossie

ik zou het niet proberen, maar zelf weten!

ik bedoel, mijn gebrande cd's werken prima dus.. waarom proberen:D

Traxdata is 1 st'e klass rommel net zoals That's Write, Basf,Platinums, Sony is ook slecht, top laag vliegt er bij mij wel eens af. :(

Double Diamond Digital en Fujitsu is het beste spul wat je kan krijgen. Volgens test's PCM enz. En uit ervaring.
Plextor verkoopt nu ook cd's , ga er van uit dat het met de kwaliteit wel goed zit ,net zoals hun branders.

Imation,Philips is wel goed.

Als je cd's ziet met een Tajo Junden stempel( Ik weet het, je schrijf het anders ) zit het meestal wel goed met kwaliteit.

LifeTec,Lite-On,Precision,Nashua heb ik mijn vraag tekens bij, zo lang het spul werkt ,werkt het.

Laatst bewerkt:
Doel jij met dat schlecker spul de Platinums mee?

Weet niet wat jij er slecht aan vind. Gebruik ze al jaren. Koop ze per 100 op de HCC en nooit geen problemen mee gehad

Ik vind het ***** schijfen.
Slechte ervaring mee.
De Top laag zaten bij mijn rare onevenheden in.
Dus werden dat Toasters.
En dat noemen ze "Recordable Compactdisc for Profesionals". :mad:

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de Lifetec van de Aldi erg GOEDkoop, enige nadeel ze zijn wel erg doorzichtig. Maar ze branden prima en ze doen het ook nog goed in oude cd-spelers(tenminste dat is mijn ervaring):D:D:D

Heb hier ook nog: Arita,Verbatim, Emtec ( Voorheen Basf ofzo iets) Schijfen zijn ook niet best. Arita en Verbatim is redelijk tot goed.
O ja, TDK zijn goede schijf volgens PCM.
Welke merken heb je nog meer? :D

Laatst bewerkt:
Nashua, op een spindel van 40 kon ik er 8 weggooien.
Maxwell: 4 op doos van 20.

Heb gelukkig een buurvrouw die er verjaarskaarten mee maakt.
hebben ze toch nog nut.

Geplaatst door Marie1
Nashua, op een spindel van 40 kon ik er 8 weggooien.
Maxwell: 4 op doos van 20.

Heb gelukkig een buurvrouw die er verjaarskaarten mee maakt.
hebben ze toch nog nut.

Je kan ook zelf een fout maken..

vertel?
als ik een schijf erin doe en de brander zegt dat er geen schijf in zit?
wat doe ik dan fout?

yep

maar had het ook wel met mijn vorige brander met ECC

Voor de mensen in de buurt van Almere: er is een nieuwe Media Markt geopend en in de openingsaanbieding MMORE CD-R 80 (1-32X) doos van 10 met jewelcase €5,49. Lijkt me niet al te duur. Toch?

Zoals gezegd gebruk ik zelf Taiyo Yuden en af en toe Mitsui. Mijns inziens het beste op de markt.

Verder zie ik alleen maar merknamen worden genoemd, die allemaal CDR's in het programma hebben van verschillende fabrikanten. Een beetje lastig om dan te zeggen van 'deze is wel goed en deze niet' zonder erbij te vermelden wat het type of fabrikaat van de betreffende CDR is.

Zelf gebruik ik over het algemeen MMore of Nashua en heb daar ik 3 jaar tijd al 6 mislukte cd's mee gehaald.
Verder gebruik ik ook wel eens 'aanbiedingen' zoals bij het kruidvat vandaan, als ik een merk niet ken haal ik eerst één verpakking en ga daarmee aan de gang (dat is dus als ik een hoop 'brandwerk' te doen heb) als de eerste verpakking bevalt haal ik de volgende dag een volgende lading.
Maar voor mijzelf houdt ik het toch liever bij mijn vertouwde merken.

Beste toetje.
graag nog eens antwoord op mijn vraag, naar aanleiding van jouw opmerking?
of was het zomaar in het wildeweg wat roepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan