Goede keus voor nieuwe PC?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou je met alle plezier willen helpen, probleem is echter dat ik Open Office niet ken en er dus weinig, of eigenlijk helemal niets van kán vertellen.

Dank voor je reactie.

Ik hoop dat ik opnieuw aan een proefversie van Microsoft office kan komen. Dan ben ik voor 70 euro van dit gedoe af. Als ik het hele pakket nieuw moet kopen gaat dit minimaal 100 kosten. Maar steeds bestanden kwijtraken is me zeker wel 70 euro waard:confused:

Moraal van dit verhaal beter windows in de volle breedte gebruiken en pas als er iets echt niet bevalt overstappen op of thunderbird of openoffice.org of whatever.

Er zijn zeer regelmatig versie te koop voor rond de 70 euro. Houd er rekening mee dat in de nieuwste Offices (vanaf 2007) niet standaard Outlook wordt meegeleverd.

Hoi:)

Dank voor je reactie. Outlook gebruik ik toch niet, vind de nieuwe versie van Windows mail heel erg goed en handig.

Dat is ook het punt, ik gebruik alleen Excell, dus daar een heel nieuw pakket voor kopen..
Maar OpenOffice.org vind ik vooralsnog geen goede concurrent van Microsoft. Helaas.

De Pc is prima, alleen jammer dat de muis veel te gevoelig is, die werkt gewoon niet meer als ik een externe harde schijf in de buurt aanzet. Ook moet ie steeds helemaal door een probleemoplossing heen voordat ik kan internetten dus nog steeds wachten....

Outlook zit wel in de 2007 Office versie...

En voor MrMusic: als iemand bestanden heeft van Microsoft Excell, dan is het wel van belang aan te geven dat de overgang van Microsoft Office naar OpenOffice.org niet eenvoudig is. De werkwijze van de programma's verschillen sterk. Ook is er een groot verschil in aanpak tussen MSO en OOo in de aanpak van het zelfde probleem.

Met andere woorden, het is eigenlijk niet raadzaam.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan