frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
Hoi
Je nieuwe vraag hier aan toegevoegd.Past er prima bij.
Je nieuwe vraag hier aan toegevoegd.Past er prima bij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, ik ben toe aan een nieuwe pc.
Dingen die ik wil:
Processor: Een die niet al te snel verouderd (dacht aan AMD phenomII x4 of zelfs x6 of i7)
Videokaart: Bij een phenom II x4 moet een goede kaart zitten, bij een phenom x6 of i7 mag je bezuinigen op de videokaart (koop ik later wel een betere)
Motherboard: Een die compatibel is met mijn componenten, liefst tot max. 16gb sddr3 ram ofzoiets xD (hoeft er niet op te zitten)
Intern geheugen: 4gb sddr3 (liefst op zo min mogelijk kaarten)
OF 6gb sddr3 (mag best op meerdere kaarten)
Hard Disk Drive: 500gb tot 1tb
Dvd reader/ writer: zijn meestal niet duur
Licht: licht als casemod, liefst passend bij behuizing (groen rood of.. blauw)
Voeding: eentje met genoeg watt voor de bovenstaande componenten.
Behuizing: Een games-look (met licht: rood groen of.. blauw en genoeg ruimte voor ventilatoren) (deze vond ik)
Koeling: Special effects vind ik wel mooi maar ik hoef GEEN vuurwerk in mijn kast. Geluid maakt niet veel uit, (geen straaljager geluiden, alhoewel past wel bij game pc)
Assemblage: Gaat mezelf niet lukken. Was nooit goed in Docter Bibber. (is assemblage inclusief bedrading?)
Software: Kan ergens nog wel onder de tafel door een windows7 vinden.
Externe hardware: Ik heb zelf: Beeld, Geluid, Toetsenbord, Muis, Stoel, Tafel, Drank.
Prijs: Zou de belastingdienst het opvallen dat onze ''bedrijfs computer" licht geeft en super vette games draait? Als ze dat geloven is het tot max 833euro.
Ik weet het, ik vraag wel veel voor weinig geld.
Dus als je een setje hebt gemaakt, vertel er wel bij waar je op heb bespaart. xD
wat is je budget eigenlijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.