goede laptop voor gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolleeend5

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2011
Laatst bewerkt door een moderator:
Had je een nog slechtere (om mee te gamen) uit kunnen zoeken?

Laatst bewerkt:
heb je dan een betere laptop voor rond dezelfde prijs ik zou het graag willen horen mvg Evan

Voor dat bedrag worden geen laptops gemaakt om mee te gamen. De prijs is notabene maar net boven die van een 10" netboekje.

Om een beetje te gamen mag je de portemonnee trekken vanaf een honderd of 7, voor goed gamen >€ 1000,-- en voor héél erg goed gamen mag je zo'n € 1500 tot € 2500 neertellen.

Kijk eens rond op het forum, er worden zoveel laptops aanbevolen (ook om mee te gamen).

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ben bang dat je voor dat geld geen gaming notebook kan kopen doe maar x 3 dan kan je gamen;):confused:

Kijk hiermee kan je gamen : http://www.4launch.nl/shop/product/108242/-notebook-g73sw-tz083v-17-3---2630qm--1tb/kieskeurig
een beetje duur maar kan ook wat goedkoper : http://www.dell.com/nl/p/alienware-m11x-r3/pd.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

deze zijn gemaakt om te gamen die laptop die jij in je gedachte had is misschien om pacman mee te spelen :P

voor het dubbele krijg je de alienware :P

maar als je die neemt zou ik eerder deze adviseren om te gamen : http://www.dell.com/nl/p/alienware-aurora-r3/pd?refid=alienware-aurora-r3&s=dhs&cs=nldhs1 of een samengestelde is nog beter alleen ik weet niet of je dat wilt

Laatst bewerkt:
Ik doe zelden 'flauw', maar ik ben wel regelmatig sceptisch en soms ook best wel wat cynisch.
Linksom of rechtsom, de door TS genoemde laptop is géén gamerslaptop. Er zit notabene een (qua prestaties) videokaart in uit de vergelijkbare generatie FX 5900 (uit 2002 / 2003 !!!) van Nvidia. Toen woonden er nog dinosaurussen op aarde.....................!

Dat laatste is dus m.i. niet flauw, maar wel cynisch.

Laatst bewerkt:
Buiten het feit dat een laptop nie tom te gamen is en zeker niet in deze prijsklasse, heeft deze een videokaart met gedeeld geheugen.

Videokaart : Intel GMA HD
Videokaartgeheugen : Gedeeld

ik wil niet, schofterig zijn, maar ze ***len je daar om je nek :P
exact de zelfde videokaart volgensmij :P
alleen de processor is wel een wat beter dan de vorige, kijk als je redelijk game's speelt
zou deze je goed moeten bevallen : http://azerty.nl/1-1237-399239/asus-k53sv-sx146v-core-i5-24.html
met een NVIDIA GT540, die 512mb geheugen heeft, zou redelijk draaien :)

Laatst bewerkt:
@bolleeend5: het was géén grapje toen ik vrij aan het begin van dit topic schreef dat een beetje gamen begint rond de € 700,--.
Je kunt 1,2,3 of 100 systemen van tussen de € 400,-- en € 600,-- aanvoeren en onze mening daaromtrent vragen, die € 700,-- blijft rechtovereind staan!

Er zal heus wel een keer 'ergens' een aanbieding komen van een winkelketen die een partijtje kwijt wilt en daarom een machine voor € 650,-- aanbiedt terwijl dat een redelijke gamemachine is, maar 'door de bank genomen' stáát die €700,-- als een soort van toegangspoortje naar de gamersklasse, of je dat leuk vindt of niet.

Ik verwijs wéér naar mijn vorige bericht!!!

Qua processor wordt het nu al wat beter, qua videokaart is het nog steeds 3x niks. Kijk eens naar onderstaand linkje.

Klik

Daarin zie je 2 kolommen : Nvidia en Amd (Ati)

Als je nu even (kort door de bocht) stelt dat gamersmachines uitsluitend te vinden zijn in machines die zijn uitgerust met een videokaart uit de eerste 10 horizontale rijen (5x wit en 5x grijs) -hoe hoger vanaf boven hoe beter) en dat alle videokaarten vanaf rij 11 niet thuishoren in een machine die je voor het gamen zou willen gebruiken, dan denk ik dat je zelf al een voorselectie kunt maken voordat je ons een volgende machine voorschotelt?

Tip: zoek de videochips / kaarten eens op die in de machines zaten die tot nu toe in dit topic voorbij kwamen en denk dan aan de 10-regel woorden die ik in de alinea hiervoor schreef.
Let op: hoe dichter bij regel 10 je komt, hoe minder goed je nieuwere games kunt draaien. De tabel is inmiddels al weer verouderd, er is al weer een regeltje bovenin bijgekomen.

Laatst bewerkt:
Dat begint er meer op te lijken, met die PC moeten de meeste games vloeiend draaien hoor.

dus deze ATI Mobility Radeon HD 5650 HyperMemory 1gb is goed?
dan heb ik eindelijk een mooie laptop gevonden voor dat geld :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan