goede pc-aanbieding ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timen

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2008
Hoi,

Mijn windows 98 pc is het zo langzamerhand aan het begeven en ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe.
Ik zag laatst deze aanbieding, en ik heb niet erg veel verstand van hardware. Kunnen jullie me vertellen of dit een goede pc is?
Ik zoek een pc van rond de 500 euro, en laat deze nou eens 500 euro zijn!

pcya1.jpg

Er moet wel een beetje op gegamed kunnen worden, maar echte zware games hoeft niet...
Is deze 500 euro waard, of kun je voor dat geld wel wat beters krijgen?

Alvast bedankt!
Timen

en welke games wil je op gaan spelen, want dit is totaal geen game-pc

Eeeehm..... Ja een beetje C&C Generals en misschien wat farcry. En waarschijnlijk veel poker :D.

Maar wat voor spellen kan deze pc aan? Zijn bijvoorbeeld Battlefield 2-achtige spellen te zwaar?

Eeeehm..... Ja een beetje C&C Generals en misschien wat farcry. En waarschijnlijk veel poker :D.

Maar wat voor spellen kan deze pc aan? Zijn bijvoorbeeld Battlefield 2-achtige spellen te zwaar?
3000% te zwaar :)

Poker zal wel lukken hoor.

haha nice...

nja dan maar ff verder kijken he?

lol

Bedankt voor de reacties ! :thumb:

eigenlijk moet je naar pc's kijken tot 300 a 350 euro. Aangezien een monitor al snel 150 euro kost. (en vaak nog duurder)

Pc met monitors dan moet je helemaal ver zoeken. Dus ik zou dat scheiden.

En tja 350 euro voor een computer met besturingssysteem is echt heel weinig. Dan kom je aan dit:
http://www.zercom.eu/index.php?p=35&c=2068&f=1&h=1&s=1&a=118985

Maar ja, daar is de videokaart ook niet fantastisch van. Wellicht dat er shops zijn die er gelijk een andere videokaart in willen zetten van een paar tientjes. Maar de voeding is ook niet zo sterk. Lastig, lastig.
Ik zou iets doorsparen. Je hebt eigenlijk toch wel 100 euro meer nodig. Dan je een computer van 400-450 euro kopen. Dat moet wel lukken.

Ja... ik zat net ook een beetje dit topic te lezen. Dat is opzich ook wel een beetje op mij van toepassing...

Ik snap dat 300-350 eu wel weinig is...
Maar 500 voor een compleet systeem leek me alleen niet zo veel. Maar goed dat ik hem niet gelijk heb gekocht...:D

Timen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan