ok bedankt

maar ik weet niet zo heel veel van computers dus als ik dit koop zet Azerty het in elkaar? En dan kan ik gewoon meteen een spel spelen? en dan heb ik een niet al te slome computer?
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[59299]=1&product[210564]=1&product[59336]=1
zo niet kunt u dan nog een link sturen van een zo goedkoop mogelijke computer die ik niet zelf in elkaar hoef te zetten?
( waar ik wel goed call of duty 2 en warrock op kan draaien en met een goede video kaart)
maar eigenlijk wil ik een nieuwe computer omdat ik deze al ongeveer 4 jaar heb en hij is al 10 x opnieuw geinstaleerd en hij is heeeeeel erg traag op internet en de videokaart werkt niet goed meer. ( ik kan bijvoorbeeld opeens geen warrock meer spelen )
Dus mischien dan jullie nog iets anders weten dat ik niet helemaal een nieuwe computer hoef te kopen? Maar een paar onderdelen dat hij weer snel gaat?
( ik ken trouwens wel iemand die hem in elkaar kan zetten dus dat is geen probleem
ik heb even pc wizard gedownload ( dit is van de computer die ik nu heb):
Mainboard : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL MS-6786
Chipset : VIA KM400
Processor : AMD Sempron @ 1600 MHz
Physical Memory : 512 MB (1 x 512 DDR-SDRAM )
Video Card : VT82C570 MV IDE Controller KM400 Graphics Adapter
Hard Disk : ST380011A (80 GB)
DVD-Rom Drive : _NEC DVD_RW ND-3530A
Network Card : PCI1510 PC Card CardBus Controller 802.11b/g Wireless CardBus/PCI Adapter
Network Card : VT82C570 MV IDE Controller VT6102 Rhine II Fast Ethernet Adapter
Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 1
DirectX : Version 8.1b
moeten jullie nog iets van mijn computer weten?
en bedankt voor de reacties