goeie P2P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Limewire, sharezea, bearshare......
De één zegt dat die en die snel is, de ander zegt net weer iets anders, en hoe zit het eigenlijk met spyware?

Welke kan ik als beste gebruiken? Heb nu Emule maar dat is met zijn downloads zo traag als dikke stont in januari :mad:

Verplaatst van mp3 naar p2p

dc++ als je daar goed mee kunt omgaan haal je daarmee de hoogste snelheden .

Van dc++ weet ik het niet, maar van bovengenoemde is limewire de enigste spyware-vrije :)

Misschien is de stap wel groot, maar ik raad je echt aan om eens te gaan downloaden uit de nieuwsgroepen.

Nooit meer het gezeur dat je snelheid niet goed is, of dat wanneer je een film hebt gedownload, het de verkeerde blijkt te zijn.

In het begin is het vrij moeilijk(lees omslachtig), maar wanneer je het onder de knie hebt, wil je niet anders meer.

Lees hier eens op je gemak verder.

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt
Misschien is de stap wel groot, maar ik raad je echt aan om eens te gaan downloaden uit de nieuwsgroepen.

Nooit meer het gezeur dat je snelheid niet goed is, of dat wanneer je een film hebt gedownload, het de verkeerde blijkt te zijn.

In het begin is het vrij moeilijk(lees omslachtig), maar wanneer je het onder de knie hebt, wil je niet anders meer.

Lees hier eens op je gemak verder.

Mvg Patrick

De snelheid van nieuwsgroepen is idd perfect , nadeel daarvan is weer dat het meestal niet compleet is .
Wel kun je dmv van par files de boel repareren maar dan nog , vaak missen er stukken .

Dank

Uit alle berichten van jullie en uit wat ik verder zelf op helpmij heb kunnen vinden maak ik op dat Limewire en Shareaza de voorkeur verdienen.
Ik kom nog al eens tegen dat Bearshare niet helemaal schoon zou zijn maar uit jullie berichten maak ik op dat dat ook zou dat ook gelden voor Shareaza. Ik heb echter ergens een test gezien op het internet waarin weer duidelijk stond dat in dit proggie GEEN spyware zou zitten. Jullie begrijpen: mijn twijfel is nog steeds niet helemaal weggenomen.

Op het gebied van nieuwsgroepen ben ik echt een onbenul dus ik zal denk ik eerst maar eens goed op binaries4all gaan rondneuzen. Hier staat idd veel info op!

Ik had Kazaa al in de prullenbak gegooid; Emule gaat er achteraan.

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties:thumb:

Geplaatst door Arie64

De snelheid van nieuwsgroepen is idd perfect , nadeel daarvan is weer dat het meestal niet compleet is .
Wel kun je dmv van par files de boel repareren maar dan nog , vaak missen er stukken .

Dan wordt het tijd dat je een payserver aanschaft.

www.eweka.nl

Voor €7,50 pm op volle snelheid zonder limiet downloaden. Retentie van ong. 20 dagen, en alle denkbare mogelijke groepen.

Mvg Patrick

Utorrent

Momenteel is utorrent een hele goede oplossing. Dit programma neemt nog geen 100Kb in op je schijf. Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Het is sowieso de beste torrent client.
www.utorrent.com

Re: Utorrent

Geplaatst door Testrijder
Momenteel is utorrent een hele goede oplossing. Dit programma neemt nog geen 100Kb in op je schijf. Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Het is sowieso de beste torrent client.
www.utorrent.com

Daarom wordt deze client op vele sites geweerd omdat deze niet goed met de trackers kan communiceren :confused:

Bedoel je dan Utorrent Tarabass??

Grappig proggie trouwens Testrijder.....

Deed zelf alles met Azureus... maar heb daar sinds kort problemen mee, zie mijn eigen post op deze helpmij... Echt bedankt... Want heb geen problemen meer met torents downloaden.... Ondanks mIRC soms toch makkelijk

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BOBO Ricky NL
Bedoel je dan Utorrent Tarabass??

Yepp. Utorrent wordt door veel trackers geblockt, net zoals shareaza! De beste volgens veel kenners is voor de niet geavanceerde gebruiker bitlord. Erg simpel progje met weinig opties en veel informatie. Draait ligt en is vrij overzichtelijk. Voor de wat doorgewinterde gebruiker (door de vele opties etc.) azureus. Azureus draait wel wat zwaarder doordat het java-gebaseerd is maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Door de vele plugins in azu heb ik snelheden gehaald die ik met geen ene client gehaald hebt.

[edit]En voor je azureus-probleem. Zorg dat je java en azureus up2date zijn en je poorten in je firewall/router openstaan.[/edit]

Laatst bewerkt:
Klopt, kan ik over mee praten heb Azureus al heel lang in gebruik, maar zie mijn vraag op de site... denk niet dat we daarover tijdens deze vraag over verder mogen praten.... Maar wat kun jij mij naast Azureus aan bevelen dan??

:love:

Ben benieuwd ;)

Wat vind je van Emule??

:( of :D

Geplaatst door BOBO Ricky NL
Klopt, kan ik over mee praten heb Azureus al heel lang in gebruik, maar zie mijn vraag op de site... denk niet dat we daarover tijdens deze vraag over verder mogen praten.... Maar wat kun jij mij naast Azureus aan bevelen dan??

:love:

Ben benieuwd ;)

Wat vind je van Emule??

:( of :D

Emule is leuk voor losse nummers, maar daarvoor zou ik je limewire (pro) adviseren. Werkt beter na mijn weten. Voor torrents zou ik naast azureus dus bitlord adviseren. Als jij dus zeker weet dat jou java up2date is, jou azureus up2date is en al jou poorten openstaan en azureus werkt dan nog niet (terwijl er wel seeders bij de torrents zijn) dan zou ik bitlord pakken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan