goeie torrent programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

geluidskaart

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
51
wat is een goed programma voor torrents?
ik gebruik momenteel bittorrent maar weet niet of er eigenlijk nog betere zijn. Is er iemand die mij een betere kan aanraden?

mvg koen
 
bittorrent is prima, zorg dat je altijd de laatste versie gebruikt.. Alternatief is uTorrent (gebruik ik zelf, lijkt erg veel op bittorrent).. Voor de rest heb je nog azureus, bittornado en nog vele andere..

uiteindelijk functioneren ze eigenlijk allemaal hetzelfde, je moet er niet van uitgaan dat je met de ene torrentclient sneller download dan met de andere..

Hoofdzaak is dat je je netwerkinstellingen goed hebt staan, dus poorten openen..
Bij bittorrent kan je dat zien onderaan het scherm (in het midden)
 
Hallo allemaal,

Ik vind zelf Vuze ook wel mooi hij is dan wel wat groter maar ik vind hem wel mooier het downloadbalkje van Vuze vind ik bijvoorbeeld mooi.
Ik zelf gebruik Bittorrent en Vuze.
De meeste gebruiken Bittorrent of Utorrent Bittorrent en Utorrent zijn allebei precies hetzelfden.
Vuze heeft ook nog een soort eigen website met torrents.
Die zijn het eigenlijk niet waard om te downloaden maar er staat soms wel eens iets leuks bij.
Als je Vuze wilt downloaden de echte naam is Azureus Downloads als je dat bij Google of iets dergenlijks intypt kom je er wel uit.
Vuze is bij mij:32,3 MB
en Bittorrent:0,98 MB
Dit is eigenlijk het grote verschil:Vuze is veel groter en daarom pakt iedereen Bittorrent of Utorrent
 
Hallo,

Je moet er wel degelijk bij na gaan denken wat voor programmas er zijn, en wat het beste is!
Er zit nog wel redelijk wat verschil in namelijk.
Ligt eraan hoe het programma ermee omgaat.. er zijn torrent-clients waarbij je
MOET uploaden om te kunnen Downloaden, er zijn clienten waarmee de download snelheid verdeelt word etc.

Maar over de keuze, zijn de meningen over verdeelt. Ikzelf download gigantisch veel met torrents en gebruik Utorrent als torrentClient.

Als je net als mij véél download, is het mischien een optie te kiezen voor nieuwsgroepen. Dat gaat vele malen sneller!

Zelf ben ik ook van plan over te stappen, je hoort er goede verhalen over namelijk.

Met vriendelijke groet,

B. Jones
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan