Google beter laten zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
In Google kun je "alles" terug vinden tenminste als je de juiste zoekopdracht weet te geven.
Ik zoek naar de oplossing van een heel bekend spel, nl. The River.
In dit spel moet je drie meisjes en hun vader op een bepaalde manier over de rivier zetten met een bootje.
Ik krijg het maar niet voor elkaar en dacht dat ik de juiste oplossing wel in Google zou kunnen vinden.
Heb het geprobeerd met "solutions the river" en met three girls crossing the river en nog wat van dit soort teksten.
Ik krijg ongeloofelijk veel hits maar een oplossing zie ik er niet tussen en die zal toch echt wel bestaan.
Kan iemand mij een voorbeeld geven met welke zoekstring ik meer succes zal hebben?
Of is er iemand die de oplossing kent??
Wil met alle plezier de Excel file waarin dit spel staat mailen.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
Belinda

Zoeken op 'walktrough je-game' in Google, dan kom je er wel uit. Een walktrough zegt 't al, het legt uit hoe je het spel kan doorlopen.

Beide bedankt voor de hulp maar helaas kan ik niets vinden voor het oplossen van dit spelletje.
De "walkthrough" met of zonder de toevoeging the river geeft zoveel hits dat het bijna onbegonnen werk is om juist dit ene spelletje eruit te kunnen vinden.
Ik hoor jullie al denken "vrouwen nee hè, die leren het ook nooit" en daarin hebben jullie ook nog een beetje gelijk.
Het schijnt een bekend en al wat ouder spel te zijn, 3 meisjes met hun vader moeten de rivier over gezet worden en dit onder bepaalde voorwaarden.
Heb er al uren mee geworsteld maar het wil niet lukken en dat irriteert mij mateloos dat ik het niet kan.
Zou dus heel graag weten waar ik tekort schiet alleen al voor mijn gemoedsrust.
Dus als er iemand is die mij hierin kan helpen ben ik deze persoon heel dankbaar.
Prettige avond verder en graag tot horens.
Belinda

Bij nader inzien denk ik dat je deze puzzel bedoelt:

http://blog.rahulverma.net/2008/06/06/crossing-the-river-puzzle-father-and-girls/

En de oplossing daarvan is volgens mij deze:

Dochter A stapt in
Vader A stapt in

heen (met Dochter A en Vader A)

Vader A stapt uit

terug (met Dochter A)

Dochter B stapt in

heen (met Dochter A en Dochter B)

Dochter A stapt uit

terug (met Dochter B)

Vader B stapt in

heen (met Dochter B en Vader B)

Vader B stapt uit

terug (met Dochter B)

Dochter C stapt in

heen (met Dochter B en Dochter C)

Dochter B stapt uit

terug (met Dochter C)

Vader C stapt in

heen (met Dochter C en Vader C)

Vader C stapt uit
Dochter C stapt uit

Bingo - Omejan - dit is nu precies wat ik bedoelde.
Hartelijk dank voor uw moeite en hoop dat ik niet de schuld ben dat u nog zo laat (vroeg in de morgen) aan de computer zat.
Prettig weekend.
Belinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan