In Google kun je "alles" terug vinden tenminste als je de juiste zoekopdracht weet te geven.
Ik zoek naar de oplossing van een heel bekend spel, nl. The River.
In dit spel moet je drie meisjes en hun vader op een bepaalde manier over de rivier zetten met een bootje.
Ik krijg het maar niet voor elkaar en dacht dat ik de juiste oplossing wel in Google zou kunnen vinden.
Heb het geprobeerd met "solutions the river" en met three girls crossing the river en nog wat van dit soort teksten.
Ik krijg ongeloofelijk veel hits maar een oplossing zie ik er niet tussen en die zal toch echt wel bestaan.
Kan iemand mij een voorbeeld geven met welke zoekstring ik meer succes zal hebben?
Of is er iemand die de oplossing kent??
Wil met alle plezier de Excel file waarin dit spel staat mailen.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
Belinda
Ik zoek naar de oplossing van een heel bekend spel, nl. The River.
In dit spel moet je drie meisjes en hun vader op een bepaalde manier over de rivier zetten met een bootje.
Ik krijg het maar niet voor elkaar en dacht dat ik de juiste oplossing wel in Google zou kunnen vinden.
Heb het geprobeerd met "solutions the river" en met three girls crossing the river en nog wat van dit soort teksten.
Ik krijg ongeloofelijk veel hits maar een oplossing zie ik er niet tussen en die zal toch echt wel bestaan.
Kan iemand mij een voorbeeld geven met welke zoekstring ik meer succes zal hebben?
Of is er iemand die de oplossing kent??
Wil met alle plezier de Excel file waarin dit spel staat mailen.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
Belinda