Google Calendar synchroniseren met Funambol

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik wist niet zo goed in welke categorie ik deze vraag moest plaatsen. Hopelijk is dit goed....
Ik wil graag de agenda van mijn mobiele telefoon synchroniseren met Google Calendar. De gratis applicatie gcalsync die daarvoor bedoeld is geeft echter een certificaatfout (zowel bij de ondertekende als bij de niet ondertekende versie). Die kan ik dus niet installeren op mijn telefoon. Ik heb gelezen dat je Funambol ook kunt synchroniseren met de Google Calendar. Dus heb ik inmiddels een Funambol account aangemaakt, de applicatie op mijn mobiele telefoon geïnstalleerd en gemerkt dat uitwisselen van gegevens perfect gaat. Mijn afspraken staan inmiddels in de Funambol agenda. Maar ik heb nog niet gevonden hoe ik deze agenda nu kan synchroniseren (liefst automatisch) met mijn Google Calendar agenda. Mijn vraag is dus: Hoe doe ik dat? Ik hoop dat iemand dat weet en mij verder kan helpen!

Laatst bewerkt:
Zou je kunnen aangeven wat voor toestel je hebt?

Ja, een nokia E5, maar het gaat nu om het synchroniseren tussen Funambol en Google. Synchroniseren tussen Nokia E5 en Funambol werkt goed........

Ja, in eerste instantie wel, maar ik heb inmiddels volgens mij alle mogelijkheden de revue laten passeren. Ik heb nog eens naar Mail for Exchange gekeken en dat zit gewoon al op mijn telefoon. Het werkt inderdaad met die instellingen. Alleen helaas maar 1 kant op geloof ik. Maar het is in ieder geval iets! Bedankt voor het mee denken dus!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan