Google Chrome pdf ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik moet nogal eens op websites (achter wachtwoord) artikelen raadplegen en afdrukken.
nu krijg ik bij bepaalde websites wel de boodschap dat ik naar betreffende pdf kan gaan, maar ik krijg niet mogelijkheid om te downloaden. Met mijn vorige browsers was dat nooit een probleem.
ik heb van iemand al suggestie gekregen om te installeren de mogelijkheid op (openbare) links door te sturen. Dat was standaard bij mijn eerder browsers.
wie weet hoe ik ophalen en opslaan van een pdf (die er dus gewoon al is, ik kan m raadplegen), kan realiseren met Chrome?
dank voor je reactie alvast.
 
Fijn dat je me wilt helpen.
maar daar staat zoveel te downloaden dat ik even niet weet wat ik nodig heb. bovendien zie ik geen verwijzingen naar de verschillende windows-versies. Kun je me even verder helpen?
dank alvast!
 
de download wil niet werken....
 
ook niks, ik klik aan, er is even beweging enik ben terug bij af...
 
wat is dat nou weer? een spelletje?
 
nog niet helemaal opgelost. als ik op de link klik gebeurt er niks.. wat is er mis met mijn linkgebeuren?
 
Hallo htil
Open Google Chrome en type in het zoekvak about : plugins (zonder de spaties tussen de t en : en de p)(kan ik hier niet doen ivm smiley:p)
Zoek daar naar de Chrome PDF Viewer plugin en schakel deze uit.
Herstart nu Google Chrome en dan zou je weer PDF's moeten kunnen downloaden.:thumb:

PS Flashplayer voor Chrome kan je niet downloaden want die zit standaard in de browser verwerkt.
 
ik vind een boel sites zo. welke moet ik hebben, waar ik kijk vind ik niets over pdf's
het zoekvak is toch het vak waar je normaal zoektermen of webadressen intypt?
 
about:plugins ( en dan in plaats van die smiley, : p zonder spatie )
En inderdaad in dat vak.
Dus het wordt a b o u t : p l u g i n s maar dan zonder spaties.
Simpeler kan ik het niet uitleggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan