google geschiedenis wissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor 63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Hallo allemaal.
Wie kan mij vertellen hoe ik de geschiedenis in Google kan wissen.
Deze vraag is al eens eenkeer gesteld, ik kan hem helaas niet meer terug vinden.
Het betreft de zoekacties met Google
vr gr Cor

waarschijnlijk:

IE - Extra - Internet Opties - Bestanden verwijderen (ook Offline) en Cookies verwijderen.

En ook: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uitvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is en klik OK.

Dat had je idd al eens eerder zelf gevonden: :D < klik.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Cor 63
Hallo allemaal.
Wie kan mij vertellen hoe ik de geschiedenis in Google kan wissen.
Deze vraag is al eens eenkeer gesteld, ik kan hem helaas niet meer terug vinden.
Het betreft de zoekacties met Google
vr gr Cor
Bedoel je de zoekacties in de toolbar?
Ga op het Google logootje links staan>klik en kies voor "verwijder zoek geschiedenis".

Google

Hallo,
Ik bedoel de zoekacties die je plaast in het witte balkje, dat boven- google zoeken - ik doe een gokje staat.
vr gr Cor

Installeer anders eens de google toolbar.
Dit is bijzonder handig, en het heeft tevens een goede popup-killer.

Bij de google toolbar kan je heel eenvoudig, zoals Crash aangaf, de zoekgeschiedenis verwijderen.

De Google-toolbar vindt je hier

Mvg Patrick

Ga in IE naar menu extra - internet-opties

op het tabblad algemeen kies je bij geschiedenis voor geschiedenis wissen en klaar ...!

Doeidoei,
Joyce :-)

Google

Hallo allemaal.
Het witte balkje wat bedoelde is het zoekveld.
Door hierin een dubbele klik te geven kon ik zien wat er allemaal gezocht was.
Dit was behoorlijk wat.
Je kunt het gezochte verwijdern met de Del toets.
Mijn probleem is opgelost.
vr cr Cor

Ooooh DAT vakje...

Sorry Cor...

Google zegt nog:

Hoe verwijder ik een voorgaande zoekopdracht om aan een nieuwe te beginnen?

Je zoekgeschiedenis is een optie van Internet Explorer 5.0. Om het uit te schakelen ga je naar "Internet Options" onder het "Tools" menu en selecteer je het "Content" tabblad. In het persoonlijke informatiescherm selecteer je 'AutoComplete'. Klik op de "Clear Forms" button. Je kunt ook de optie deselecteren in hetzelfde scherm om te voorkomen je oude zoekopdrachten later terug te zien. Alternatief, Je kunt iedere opdracht met de hand weghalen uit je geschiedenis door de pijltjestoets "omlaag" te gebruiken om een oude zoekopdracht te selecteren, vervolgd door de Delete knop als de juiste regel is geselecteerd.

Doeidoei,
Joyce :-)

google geschiedenis wissen

Lieve mensen,

Ik heb echt alles geprobeerd wat iedereen aanraadde.
De geschiedenis van die brede witte balk op google weten jullie wel, te wissen. Het lukt me niet, elke keer weer komt de hele boel tevoorschijn .
Wat hebben jullie voor andere programma 's dan ik?? Ik heb windows xp. Toch best recent?

Dus probeer ik nu maar ccleaner te installeren .Echter: Je moet kiezen uit 2 download mogelijkheden en dan weet ik het al niet meer. Ik ben een bejaarde gebruiker die het echter niet op wil geven. Ik heb dit ook al gevraagd aan een seniorenwebmedewerker(3xwoordwaarde) en die aardige man kwam er ook niet uit.
Hoe krijg ik die history eruit zonder verkeerde dingen te wissen. / Welke downloadvorm moet ik nemen en kan dat ongestraft?
Geen virussen??
HG Merel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan