Google In Mozilla Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hi,

Ik gebruik nu naar volle teverdenheid Mozilla Firefox maar er stoort mij toch iets en dat is de ingebouwde Google toolbar. Als ik hier meer zoek naar bijvoorbeeld msbb.exe dan krijg ik wel diverse zoekresultaten maar niet meer de optie om in Nederlandse pagina's te zoeken?? Dit is met de gewone Google Toolbar wel.....
is dit bij jullie ook en wat kan ik er aan doen behalve de Toolbar appart te instaleren?


Raymond
 
Toch niet helemaal goed!!
Ik kan nog steeds niet na een zoekopdracht kiezen voor zoeken in Nederlandse Pagina's.......
Zie bijlage....
 
Laatst bewerkt:
Ja..hahahahaha in Internet Explorer maar niet in Mozilla Firefox....
 
Ik wel gewoon (ook FireFox). Heb je wel op 'save preferences' geklikt?
 
2 dingen.

1.Misschien oplossing:
Ik heb het niet met google getest, maar een site kijkt naar de taalvoorkeuren van een browser een geeft een nederlandse website(mits aanwezig en zo geschreven) als nederlands op voorkeur 1 staat.
Dus misschien hoef je alleen "dutch(NL)" even toe te voegen en je google cookie even wissen?

Taalvoorkeuren kun je vinden onder Edit>preferences>general>languages>pulldown>toevoegen>Dutch>move up tot bovenste.

2. Alternatieve mogelijkheid:
Je kunt de nederlandse google zoekmachine toevoegen aan de searchbar door in de pulldownmenu voor "add engine" te kiezen en dan bij site name "googe.nl". Drukken op de linker link, O.K. en je hebt een nederlandse google.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan