Google Maps Oude versie NIET meer actief en nieuwe wersie neemt NIET alles over !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Google Maps Oude versie (klassieke versie) is NIET meer actief.
En ik heb daar een probleem mee; tenminste : "De nieuwe versie neemt niet alle plaatsnamen over die
ik aanvankelijk (in versie oud, klassiek) wel heb ingevoerd".
Het aantal plaatsen (adressen) in de nieuwe versie is tien en blijft tien.........? ?

Wie kan daar iets over zeggen (zie bijlage) of wie heeft anders een goed, valide, alternatief voor Google-maps ?

Google Maps Van Oud naar Nieuw Helft plaatsen verdwenen.jpg

Ja, dat heb ik uiteraard al gelezen.
Ofwel . . . ., manamana,
ik lees daar : "Opgeslagen plaatsen (dus, uit oude versie) en uw thuis- en werkadres, blijven gewoon beschikbaar".
En dat is gewoonweg NIET zo. Zie nogmaals mijn bijlage (jpg); de nieuwe versie neemt max. 10 plaatsen (van de 19 in oude versie) over.
In mijn geval, de eerste 9 (uit oude versie) en vervolgens de laatste, de 19e (uit oude versie), dus tien in totaal !
Wat mij betreft is dit dus achteruitgang !

Kortom, die nieuwe versie werkt voor mij niet en dus zoek ik naar een alternatief (zelf nog niet gevonden).

De kaart van Bing 'past' mij het best. Je kunt er in elk geval > 10 plaatsen (objecten) opgeven.
Dat is al weer heel wat. Mogelijk minder gedetailleerd (mijn ervaring tot zo ver) dan Google, maar
dat valt na een tijdje gebruik wellicht nog wel mee. Ik zoek vaak de juiste locatie, b.v. Buckinham Palace
en dat doet Bingmaps goed.
Bedankt zover voor het meezoeken en kijken.
Ik hou Google nog wel in de gaten, want er zullen best veel klagers zijn (o.a.over het maximum van 10 plaatsen)
en hopelijk doen ze daar wat mee.

Hallo. Graag gedaan voor je. Succes verder. Groet manamana.

Er zijn natuurlijk vele websites waar de link naar de klassieke versie van Google Maps te vinden is ( ...... /maps?output=classic ) deze gebruikte ik ook tot voor kort maar
deze link schakelt nu dus door naar de nieuwe versie.
Toevallig vergat ik de laatste letter ( c ) van de link in te typen en kijk ... de klassieke versie opent ! Zolang het nog duurt tenminste.
Heel prettig, want ik zie absoluut de verbeteringen niet van de update, waarom iets veranderen wat goed is ?
Makke van veel software trouwens, niet alleen Google hoor, ook Microsoft kan er wat van.

Klopt, nieuwe software is vaak 'slechts' uiterlijk vertoon !

jmeeuwse bedankt voor reactie.

Ik kreeg het niet voor elkaar, naar de oude (STEENGOEIE) versie terug te gaan,
ook niet met jou link; maar na WEDEROM (zucht) verder doorlezen en klikken kwam
ik op hier terecht : https://www.google.com/lochp
en die werkt, ha, ha, ha; en inderdaad, tot het moment dat Google dat ook weer heeft getraceerd.
Enfin, even snel weer wat kaarten maken met meer dan 10 overnachtingsplaatsen op een route,
voor dat het te laat is. Bing is best een redelijk alternatief, maar wat mij betreft, laat het maar zo.

He, wat leuk voor de mensen die dit ook willen. Dat linkje netjes gevonden. :thumb:

En ja je moet met de tijd mee en de ontwikkelingen. Daar hebben we weinig tot geen invloed op. :D

Nou, DEZE ontwikkeling is er een met een neergaande lijn (Wat mij betreft).

Ja, haha daar ben ik het in dit geval wel mee eens. Maar ja. Geen invloed. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan