Bruce The Boss
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 aug 2002
Hallo,
Ik heb een vraag over het Google webmasterhulpprogramma.
Ik heb enige tijd geleden een "joomla" site gemaakt in een tijdelijke directory:
www.vvohapert.nl/joomla
Nu heb ik de site definitief geplaatst in de root van www.vvohapert.nl
Ik heb een sitemap aangemaakt en deze geüpload bij het Google webmasterhulpprogramma.
Nu geeft het programma echter aan dat er bijna 3.000 links zijn die niet gevonden kunnen worden.
99% daarvan staat echter in de directory /joomla (b.v. deze link: http://www.vvohapert.nl/joomla/compo...onth=09&day=16
Nu heb ik ook een robot.txt aangemaakt met de onderstaande links:
Ik heb dus aangegeven dan alles in /joomla niet hoeft te worden meegenomen. Maar toch geeft hij bijna 3.000 links door die allemaal in die directory staan.
Doe ik toch nog iets fout?
Ik heb een vraag over het Google webmasterhulpprogramma.
Ik heb enige tijd geleden een "joomla" site gemaakt in een tijdelijke directory:
www.vvohapert.nl/joomla
Nu heb ik de site definitief geplaatst in de root van www.vvohapert.nl
Ik heb een sitemap aangemaakt en deze geüpload bij het Google webmasterhulpprogramma.
Nu geeft het programma echter aan dat er bijna 3.000 links zijn die niet gevonden kunnen worden.
99% daarvan staat echter in de directory /joomla (b.v. deze link: http://www.vvohapert.nl/joomla/compo...onth=09&day=16
Nu heb ik ook een robot.txt aangemaakt met de onderstaande links:
User-agent: *
Disallow: /administrator/
Disallow: /cache/
Disallow: /components/
Disallow: /component/
Disallow: /images/
Disallow: /includes/
Disallow: /installation/
Disallow: /language/
Disallow: /libraries/
Disallow: /media/
Disallow: /modules/
Disallow: /plugins/
Disallow: /templates/
Disallow: /tmp/
Disallow: /xmlrpc/
Disallow: /joomla/
Disallow: /www.vvohapert.nl/joomla/
Ik heb dus aangegeven dan alles in /joomla niet hoeft te worden meegenomen. Maar toch geeft hij bijna 3.000 links door die allemaal in die directory staan.
Doe ik toch nog iets fout?