GPU versnelling gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
We weten voldoende, het is een ASRock H61M-VG3:
  • Dual Channel DDR3 memory technology
  • - 2 x DDR3 DIMM slots
  • - Supports DDR3 1600/1333/1066 non-ECC, un-buffered memory
  • - Max. capacity of system memory: 16GB

Je zou kunnen overwegen of je dat geheugen wil vervangen of niet. Ik zou eerst kijken of een nieuwe GPU (je huidige op het moederbord is inderdaad ongeschikt) (en nieuwe voeding) al voldoende soelaas biedt. Je maakt al voldoende kosten :).

20241107_195037.jpgkrijg nu deze foutmelding en loopt niet verder. Kan niets meer. Mijn man is ff bezig geweest 😞

In welk programma? Ik (her)ken deze melding niet.

Wat heb je (jullie) precies gedaan om dit te ‘bereiken’?

Overigens kun je foto’s makkelijk verkleinen door ze te selecteren en de vierkantjes op de hoeken te verslepen. Dan nemen ze minder plek in beslag :).

Ik heb geen idee wat mijn man gedaan heeft. Ik wilde even kijken naar de ruimte maar hij ging de draden losmaken om ze 'netjes' te leggen. En toen deed ie het niet meer

Mannen! ;)
Start de PC op in veilge modus en stel dan de resolutie correct in.

Volgens start hij in zijn geheel niet meer op...
Goed alles nakijken, even alles loshalen en weer goed aandrukken, checken of alle connectoren er recht inzitten.

Had ik nog willen zeggen: vóórdat je wat doet/verandert, éérst foto’s maken van alle aansluitingen :).

Tv
Had ik nog willen zeggen: vóórdat je wat doet/verandert, éérst foto’s maken van alle aansluitingen :).
Tja maar ik heb niets gedaan. Wilde alleen even meten maar meneer zat er meteen bij en ging aan de draden zitten 🤨

nou opgelost. Man had dus de stekker uit de harde schijf gehaald (per abuis denk ik) en er niet meer ingestopt. Tja dan loopt ie niet verder. Bij de pc zaak bleek het hele gebeuren toch al wat ouder te zijn (oude i-7 serie) en voor een videokaart was weinig ruimte eigenlijk. Dus daar meteen maar een nieuwe meegenomen met nieuwe serie i-5 processor, 16gb RAM, 1 TB SSD en TRX 4060 kaart. Dat zou toch wel moeten werken dus nieuwe videokaart is niet meer nodig ;-)

Klinkt goed 👍🏻. Laat even weten of dit nu goed werkt!

ik ben nu bezig om alles van 'm oude schijf te halen en op harddisc te zetten en dan kan ik de nieuwe gaan installeren

had trouwens geïnformeerd bij een pc zaak wat het zou kosten, nieuwe voeding, videokaart en extra geheugen. Kwam met arbeid op zo'n 550 euro. Nu voor 250 euro meer een nieuwe pc. Lijkt me dan toch een betere deal ;-)

1731475207824.png

Bezig met de nieuwe pc te installeren. Speccy staat er al op :cool: De rest volgt nog. Gistermiddag pas begonnen en vandaag weer werken, dus duurt ff. Maar is sowieso sneller, dat merk ik al wel. Benieuwd hoe Photoshop gaat werken met de nieuwe camera. Wordt vervolgd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan