graag commentaar op mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Voor school een website moeten maken, maar moest heel beperkt zijn...

Toch zou ik graag jullie mening hebben en enkele tips eventueel

klik hier

alvast bedankt voor de reacties

Met Mozilla 1.2b krijg ik:

"The connection was refused when attempting to contact users.skynet.be"

Zorg wel dat de site met Mozilla werkt iig.

Geplaatst door Masera
Met Mozilla 1.2b krijg ik:

"The connection was refused when attempting to contact users.skynet.be"

Zorg wel dat de site met Mozilla werkt iig.

Hoe kan ik daar voor zorgen?
Mozilla ken ik persoonlijk niet...

d'r zit een of andere vage loop in je intro. Hij blijft maar herstarten, als je net 'casemodden' in beeld krijgt springtie terug naar het begin. Verder best een leuke site. idd heel simpel en beperkt

Geplaatst door meelman
d'r zit een of andere vage loop in je intro. Hij blijft maar herstarten, als je net 'casemodden' in beeld krijgt springtie terug naar het begin. Verder best een leuke site.

mmm, raar, dat heb ik niet en een vriend van mij ook niet, heeft iemand anders dit ook?

Meelman, kan je me nog wat tips geven wat jij er zou aan veranderen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Geen problemen met intro, loopt gewoon door. Voor de rest je site laadt snel in. En ziet er best relaxed uit. De vragen die je stelt op Home zou ik alleen in bold doen.

de intro vind ik vrij zinloos. Nou heb ik ook altijd nogal een hekel aan intro's dus misschien is dat het. Op zich vertelt de intro niet meer dan op de eerste pagina staat, en daar heb je op zich nog genoeg ruimte voor die paar fotootjes.... Als je de intro laat staan, zorg in ieder geval voor een 'skip intro' knop :)

De site zelf is in ieder geval snel en overzichtelijk. De knoppen vind ik op zich nogal fantasieloos, daar kan je best wat meer mee doen! Bovendien is de mouse-over nogal slecht te lezen (wit op wit).

Het filmpje bij contact lijkt me nogal overbodig (deed het niet bij mij trouwens, codec niet gevonden....), ik denk dat iedereen dat wel snapt :D

De grijze blokken die je bij het modding ABC gebruikt, zou je ook op andere pagina's kunnen gebruiken, om de leesbaarheid te vergroten. Op de pagina 'wie' staat alle informatie nogal als 'los zand' over het scherm verspreid. Een iets leukere kleur als saai-grijs zou misschien ook leuk zijn? Bijvoorbeeld donker-oranje met witte letters?
De blauwe randen rond de foto's zijn ook niet erg mooi trouwens... donker-oranje of helemaal geen rand zou een stuk beter zijn...

Alles werkt overigens prima hier, voornamelijk dus vormgevingstechnische tips :D
Succes ermee! :thumb:

De site laadt mooi snel in. Het intro kun je er wat mij betreft uit laten, het is nogal fantasieloos. Omdat ik weinig weet van casemodding vind ik je site informatief. Hij ziet er btw lekker simpel en duidelijk uit!

grtz

Geplaatst door Xcalibur
de intro vind ik vrij zinloos. Nou heb ik ook altijd nogal een hekel aan intro's dus misschien is dat het. Op zich vertelt de intro niet meer dan op de eerste pagina staat, en daar heb je op zich nog genoeg ruimte voor die paar fotootjes.... Als je de intro laat staan, zorg in ieder geval voor een 'skip intro' knop :)

die knop zit gewoon rechts onder.

bij het menu 'wat is' vind ik de uitleg bij het gereedschap een beetje zinloos. Dat lijkt me allemaal virj duidlijk en vanzelfsprekend.

de intro is niet echt functioneel, maar ik vind altijd dat sites met een intro er wat professionler uitzien. Houden dus, die intro.

bij 'modding abc' noem je bij thermal paste het begrip peltier. Dat heeft voor een leek wat meer uitleg nodig, denk ik.
Bovenaan staat modding abc in een geel vlak. Dat moet je of weghalen, of je moet bij alle pagina's de titel op die manier weergeven. Bij sites altijd zoveel mogelijk proberen de layouts van de verschillende pagina's hetzelfde te houden.

de laatste zin bij de uitleg van PSU kun je beter vervangen door iets als: 'een moderne pc heeft minimaal 300w nodig'

de link naar het spel mafia doet ook niet echt terzake.

misschien kun je ookk nog ergens een link toevoegen naar de PSU-mod zoals deze of deze

Die link bij info doet het bij mij ook niet (geen geschikt decompressieprogramma)

De fototjes bij 'hoe maak je een mini-fanbus' zijn erg slecht, et als die bij de blowhole. Die over de baybus zijn beter. Misschien kun je daar nog wat aan don??

p.s. Er staat nogal veel in dit bericht dat je als kritiek op kan vatten, maar ik zeg absoluut NIET dat je site slecht is. Dit zijn alleen suggesties.

Hartelijk bedankt voor de tips mensen

ik heb het ondertussen wat aangepast. al wat beter of kunnen er nog dingen veranderen? zeg het me maar, hoe meer reacties, hoe liever

Ik zal het zeker niet opvatten als kritiek, hoor, jullie helpen mij er alleen maar bij en zo leer ik ook nog iets bij....

ahja, meelman, nog een vraagje, je zegt de intro is niet echt functioneel, maar wat zou er dan in de intro moeten?
alvast bedankt voor de raad

Eerste pagina zou ik tekst centreren en font Times Roman vind ik niet zo fraai overkomen.

Voor de rest leuke site. Met Frontpage gemaakt?

Groet,
J.

Geplaatst door Xcalibur

Het filmpje bij contact lijkt me nogal overbodig (deed het niet bij mij trouwens, codec niet gevonden....), ik denk dat iedereen dat wel snapt :D

dit bestandje is een avi bestand die ik heb gemaakt met Camtasia recorder

zorg nog voor een foto'tje bij 'hoe mod ik een PSU'

Voor de functionaliteit dacht ik aan foto's van mod's en dergelijke. Nu ik wat aan die loop heb gedaan (het probleem lag bij mij :) ) zie ik dat die er ook bij zaten. Prima dus. Misschien nog een paar extra.

Ik weet niet of het aan mijn resolutie of instellingen o.i.d. ligt, maar de knop 'skip intro' is net buiten beeld. Je moet scrollen om hem te zien. Dat is niet echt gebruiksvriendelijk...

[Miereneuk] bij 'hoe maak je een blowhole' is het vraagteken niet meer onderstreept.

bij modding ABC staat bij 'heatsink' en dubbele spatie tussen oppervlak & en.[/Miereneuk]

nogmaals, de layout gelijk houden. Er staat zo'n strakke grijze lijn onder al je titles, behalve bij gidsen

meelman, van harte bedankt voor de raad!!

Nu ik wat aan die loop heb gedaan (het probleem lag bij mij ) zie ik dat die er ook bij zaten. Prima dus. Misschien nog een paar extra.

wat bedoel je hier mee?

alvast bedankt

site is terug wat aangepast...

wat vinden jullie ervan?

nog iemand tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan