graag commentaar op mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door megarainman
meelman, van harte bedankt voor de raad!!

Nu ik wat aan die loop heb gedaan (het probleem lag bij mij ) zie ik dat die er ook bij zaten. Prima dus. Misschien nog een paar extra.

wat bedoel je hier mee?

alvast bedankt

Ik bedoelde

Ik vond dat er foto's van systemen in je intro moesten. Nadat ik die loop gefixt had zag ik dat dat ook zo was. Een paar extra foto's erbij en het is helemaal top.

ok enige tips:
die intro...
je bent net met flash begonnen, dat kan iedereen hier zien want iedereen die net begint die begint precies zoals jij dat nu doet...
shape tweening en motion tweening...
je bent er trots op weet ik, daarom vind ik het ook ***** om te zeggen dat het niet geweldig is
als het een site van school is, hoort het er wel professioneel uit te zien..dit ziet eruit met de boodschap "wij zijn groot wij zijn de beste kom maar op"
de kleuren in die intro zijn standaard flash, de bewegingen ook en de foto's komen vrij saai langs

de hoofdpagina heeft standaard java applet knoppen, en ik ben persoonlijk heb een hekel aan java, kan daaraan liggen
het lettertype is saai, deze is standaard en gewoon saai

op de pagina waar je als eerste terechtkomt, zitten heel veel nieuewe regels waardoor er een grote schuifbalk komt:

<p align="center">&nbsp;</p>
<p align="center">&nbsp;
</p>

</body>

</html>

NIET NODIG

centreer wat minder
wat wel een goed pluspuntje is, is de info op de site:
- woordenboekje
- plaatjes
- links
da's zeer netjes
nu nog beetje werk aan de layout ;)

Geplaatst door JPeetje
ok enige tips:
die intro...
je bent net met flash begonnen, dat kan iedereen hier zien want iedereen die net begint die begint precies zoals jij dat nu doet...
shape tweening en motion tweening...
je bent er trots op weet ik, daarom vind ik het ook ***** om te zeggen dat het niet geweldig is
als het een site van school is, hoort het er wel professioneel uit te zien..dit ziet eruit met de boodschap "wij zijn groot wij zijn de beste kom maar op"
de kleuren in die intro zijn standaard flash, de bewegingen ook en de foto's komen vrij saai langs

de hoofdpagina heeft standaard java applet knoppen, en ik ben persoonlijk heb een hekel aan java, kan daaraan liggen
het lettertype is saai, deze is standaard en gewoon saai

hallo Jpeetje

alvast bedankt voor de reactie.
Het probleem is dat wij in flash in school slechts dit gezien hebben (motion tweening en shape tweening) en ik weet niet goed hoe ik die andere dingen kunt maken. weet je ergens een cursus staan van flash of zo?
die java applet knoppen, die knopjes kan ik ook in flash maken, zeker?

alvast bedankt

Het probleem is dat wij in flash in school slechts dit gezien hebben (motion tweening en shape tweening) en ik weet niet goed hoe ik die andere dingen kunt maken. weet je ergens een cursus staan van flash of zo?
er is geen enkele webdesigner die niet ooit met dit soort flash-animaties zijn begonnen, dus maak je maar geen zorgen.
http://flash.pagina.nl staan een aantal tutorialwebsites
http://www.kirupa.com staan vrij veel tutorialsdie java

die java applet knoppen, die knopjes kan ik ook in flash maken, zeker?

MAKKIE ! die kun je ongelofelijk makkelijk in flash maken..moet je hem gewoon niet opslaan als graphic, maar als button
dan kun je hem bewerken en zie je 4 tabbladen:
Normal | Up | Down | Hit
Up bepaald wat er gebeurd als je eroverheen gaat
Down wat er gebeurd als je er op klik
en Hit bepaald welk gedeelte naar een klik kan verwijzen
het maken ervan is gewoon met standaard flash-kleurtjes...
suc6 dermee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan