Graag hulp met het installeren van Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrieejx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2014
Beste lezer,

Ik heb een laptop meegekregen omdat deze op werk niet meer werd gebruikt, echter staat daar nu nog het netwerk van mijn werk op
Ik zie dat er een sticker met Windows Vista op de laptop zit, maar als ik de laptop opstart, kom ik meteen terecht in het netwerk van mijn werk, waarmee ik dus moet inloggen met mijn werk inloggegevens. Omdat ik momenteel niet meer werkzaam daar ben, kan ik dus niet inloggen en de computer dus ook niet gebruiken.

Kan ik op deze laptop windows vista zetten, inplaats van het netwerk van mijn werk, zonder windows installatie cd-rom? Deze heb ik namelijk niet.
Alvast bedankt voor de hulp:d

Zonder DVD gaat dat niet. heb je geen DVD van Windows 7? Die werkt ook prima op een pc met Vista

beste,

indien je de installatie schijf niet hebt heb je maar enkele oplossing de eerste oplossing is hiren boot disk downloaden en branden op een schijf.
en dan het lokale administrators wachtwoord wijzigen, het makkelijkste is de mini xp modus op de cd starten en dan in de programmas zoeken naar een wachtwoord change programma van hiren.
daar kan je een account aanmaken wijzigen of actief zetten dus zet je het administrators account actief en wijzig je het wachtwoord en zo kan je de laptop dan alsnog gebruiken.

Graag hulp met het installeren van Windows Vista (2)

Ik heb zojuist duidelijke antwoorden gekregen op mijn vorige vraag:

Ik heb een laptop meegekregen omdat deze op werk niet meer werd gebruikt, echter staat daar nu nog het netwerk van mijn werk op
Ik zie dat ereen sticker met Windows Vista op de laptop zit, maar als ik de laptop opstart, kom ik meteen terecht in het netwerk van mijn werk, waarmee ik dus moet inloggen met mijn werk inloggegevens. Omdat ik momenteel niet meer werkzaam ben, kan ik niet meer inloggen.
kan ik op deze laptop windows vista zetten, inplaats van het netwerk van mijn werk, zonder windows cd-rom?

Alvast bedankt:d

Als antwoord op bovenstaande vraag kreeg ik het volgende antwoord: of ik een andere windows 7 CDrom had, omdat ik die hiervoor ook kan gebruiken.

Deze cd-rom heb ik gevonden en wel van een DELL laptop van mij. Kan ik deze dan gebruiken? er staat namelijk op de REINSTALL Cd-rom van DELL dat hij is voor DELL INSPIRON laptops. de laptop waar het nu over gaat is een FUJITSU.
Als ik dan toch deze reinstall cd rom ga gebruiken, kan ik hem dan daarna nogmaals gebruiken voor mijn echte DELL laptop (mocht die ooit is crashen)

dank.

Ik heb net op een dell laptop (XP) via een FUJITSU schijf Vista erop gezet. Ik verwachtte problemen met drivers maar tot nu toe werkt alles prima.
Ik zou zeggen proberen maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan