graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
ik gebruik nu panda pro 2011 antivirus maar wil overstappen ofwel naar nod32/KASPERSKY.welk van de 2 heeft volgens jullie het beste detectie vermogen en goede klanten ondersteuning?of is panda even goed? dank voor jullie mening.

zyn die testen wel te geloven?volgens hun moet ik 1 maand a kopen dan de andere maand b:) veel zeggen kaspersky/nod32 zijn de top maar ik twijfel tssn die 2:p.ik heb met panda op 5j tijd maar 1 virus gehad maar hun klanten ondersteuning is zeer slecht.

Tja... na allerhande dure pretpaketten te hebben gebruikt van "de gevestigde orde"(McAfee, Symantec, AVG), heb ik nu op alle systemen Microsoft Security Essentials (gratis, weinig resources (vreet geen geheugen en CPU)) en SuperAntiSpyware (ook gratis) en heb (afkloppen)nog geen rare dingen meegemaakt... Meestal veroorzaak je de ellende zelf door op allerhande "links" van email bijlagen te klikken of knullige mededelingen over zogenaamde geconstateerde malware te geloven en dan op een link te klikken.... daar is geen antivirus tegen bestand...

Wat verwacht je van "klantondersteuning"?

Laatst bewerkt:
toen ik panda aankocht en installeerde viel de bescherming uit by het opstarten van de pc,ik stuurde panda een mail met het probleem en kreeg geen antw.zo 3 tot 4 keer maar niks!toen op deze forum dacht ik dat het was had ik het probleem kunnen oplossen.en met een verdacht bestand op te sturen kreeg ik geen antw terwyl ik melding kreeg dat ik een antw zou krygen.zo van die zakens:thumb:

Ah, ok... dat soort support...

Tja, ze ontlopen elkaar niet veel, Microsoft teste zeer goed op rootkits, daarom ging mijn voorkeur daarnaar uit...

@ daantje

ik heb avast gehad maar na 4 dagen kreeg ik melding kan niet updaten ( kan niet verbinden met de server) daarna ging het wel dan weer niet.uit test reviews blijkt dat avast veel steken laat vallen,maar nu is de vraag zijn de betaalde av dan veel beter?bv eset,kaspersky of panda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan