Graag reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er strak uit. Extra leuk is dat ik zelf deze zomer naar Schotland ga en een rondreis ga maken!
 
Geplaatst door EmAaErkA
Extra leuk is dat ik zelf deze zomer naar Schotland ga en een rondreis ga maken!

Dan kun je op de pagina Travel information een hoop nuttige dingen vinden.

Guus.
 
Gisteren werkte de site wel in Firefox, nu niet meer.:confused: Ik krijg in Firefox alleen een wit vlak op een grijze achtergrond te zien, plus het NedStat-icoontje...
 
Geplaatst door buffy
Gisteren werkte de site wel in Firefox, nu niet meer.:confused: Ik krijg in Firefox alleen een wit vlak op een grijze achtergrond te zien, plus het NedStat-icoontje...

Dat is vreemd. Ik heb inderdaad gemerkt dat, als ik de pagina in Dreamweaver bewerk en in de Properties Inspector op Play klik (waardoor de Flash-animatie zichtbaar wordt), de animatie als een wit vlak zichtbaar werd. In de andere pagina's is dat niet zo. Maar wanneer ik op Preview in browser klikte, was alles goed te zien.
Kan best zijn dat dat met die NedStat-code te maken heeft, want dat is de enige wijziging die ik heb aangebracht in die pagina.
Ik zal hem eens even weghalen. Probeer het over vijf minuutjes nog eens.

Guus.
 
Geplaatst door buffy
Hij doet het nu wel!:thumb:

Had bij het handmatig bewerken van de HTML een extensie gewist.:rolleyes: Dus het lag toch niet aan die NedStat code. In ieder geval bedankt, Buffy.
Hopelijk is-ie verder foutvrij.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc


Dan kun je op de pagina Travel information een hoop nuttige dingen vinden.

Guus.
Mn reis is geheel verzorgd dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken:D
 
Mooie site :thumb: is ook niet sloom terwijl er toch alleen maar flash wordt gebruikt.

Mzzl
SeaB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan