grabit probleem????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bayliner

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hi, Heb zins kort een probleem, ik kijk via FTD welke films ik leuk vindt en via het NZB bstandje wordt dit naar Grabit door verbonden om zo mijn film binnen halen, tot zo ver gaat het goed. Mijn film wordt door grabit binnen gehaald zowel rarbestanden als Winrar bestanden haalt hij binnen. Nu komt het probleem hij pakt deze film niet meer vanzelf uit zodat ik geen film heb. Kunnen jullie mij helpen is altijd goed gegaan maar zins een week doet hij het niet meer. Heb zowel quickpar als winrar opnieuw geinstaleerd ook grabit maar het probleem blijft.:confused:

misschien iets verkeerd ingesteld bij grabit, zijn die films wel compleet gedownload, want anders wil grabit hem bij mij ook nog eens niet uitpakken. Kijk anders voor de ideale instellingen op de site van binairies4all:)

Grabit probleem

heb je nieuwste versie van grabit
als je op de knop repair and extract drukt wat zie je dan
probeer eens het programma ccleaner om het register op te schonen
ik denk dat grabit blijft hangen op een ander programma dat hij wil uitpakken:cool:

Ik krijg de volgende melding met hetzelfde probleem!

Repair it - out the name of the par2 file from the command line

Weet iemand hier raad mee?

Ik heb dit probleem dus sinds vorige week ook met de nieuwste versie van grabit (1.7.2.B3).
Vanaf de laatste update heeft grabit gewoon normaal gewerkt, maar nu pakt hij de bestanden niet meer automatisch uit. De instellingen kloppen nog allemaal, automatisch par-controleren en de rar bestanden na controle uitpakken zijn aangevinkt, maar hij pakt ze niet uit. De bestanden worden wel gecontroleerd, en de par bestanden verwijderd na controle, maar uitpakken doet ie niet meer. Ook niet als ik op repair now klik. Register al opgeschoond, grabit verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het helpt allemaal niet. Heb op een 2 harde schijf een 2e windows versie staan, waarop ik nog grabit nog niet had ge-update naar de nieuwste versie, en daarbij pakt hij ze wel uit, maar is lastig werken zo. :(

pakt niet uit

Bij mij pakt hij ook niet uit .
ik gebruik dit programma voor het eerst dus weet niet wat er fout kan zijn

repareert en extract niet meer.

Ik heb nu ook `tzelfde probleem.
ik heb eerst de gehele PC geformatteerd, en later weer alles teruggezet, en alles werkte weer perfect.
Maar als ik een programma lopen laat....ik had dus uniblue registrycleaner, deed ie niets meer.
Nu kan ik weer van voren af beginnen tenzij ik dat ène hulpprogrammaatje weer terug kan zetten wat de registrycleaner heeft verwijderd.
Ik heb ook al systeemherstel geprobeerd, maar die werkt bij mij niet....als ik op volgende klik, gebeurt er niets.
En kom asjeblieft niet aan met "je zal systeemherstel wel uitgeschakeld hebben".......dat is niet `t geval.
Ik weet wel iets van PC`s af, en hoe de software werkt etc.....maar ik laat nu gèèn registrycleaner meer lopen.
Alleen een virusscanner en een adwareprogje, is mij wel goed genoeg.
De enige remedie is .....formatteren, en alles weer teruginstalleren...je bent even een uurtje of 2 zoet, maar alles loopt weer als een tierelier.
Dit is misschien wel een laat bericht, maar ik had pas verleden week problemen met Grabit...oh ja, ik werk met Grabit 1.7.2 beta 4.
Trouwens, als er iemand is die mij kan helpen....graag.
Misschien dat er ook anderen dezelfde problemen met grabit ondervonden zoals ik dus.
Registrycleaner heeft 1 of 2 dingen verwijderd, die noodzakelijk zijn voor grabit.
Kom ik er zèlf uit...meld ik `t hier wel.
Leuke site trouwens. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan