Grabit werkt niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark0309

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Ik download al een poosje met grabit. Ik heb twee servers (ondertussen 3). Ziggo, xs news en easy usenet. Grabit download alleen maar met ziggo en niet (meer) met de payservers?
Kan iemand mij helpen? :(

Domme vraag misschien maar betaling niet verlopen?
Krijg je een foutmelding of wat gebeurt er?

Betalingen zijn gedaan en volgens xsnews moet het ook gewoon werken!

Wat voor melding krijg je dan?
Heeft het wel eerder gewerkt?
Staan alle gegevens goed ingevuld?

Is voor mij ook een beetje koffiedik kijken zo.

Ik heb er al eerder mee gewerkt. Het werkte allemaal prima! Wanneer ik met ziggo download heb ik een snelheid van rond de 950. Wanneer ik met één van de payservers download begint grabit op 500, maar de snelheid zakt heel snel naar nul. Geen melding, niets veranderd (volgens mij). Alles staat goed ingevuld. Ik weet het niet!

Dan haak ik ook af.
En wat voor abbo heb je dan?
Als je de goedkoopste hebt dan zou het wel kunnen.

Ik heb wel de goedkoopste, maar dat was voorheen ook geen probleem!

Dan moet je even opzoeken wat je maximale snelheid is en dat vergelijken.
Probeer anders 1 dag EWEKA eens. Kost je niet veel en deze heeft geen limiet maar gewoon 1 abbo met ongelimiteerde snelheid. Kan je gelijk zien of het met EWEKA wel lukt en weet je meteen waar het aan ligt.

Hallo

Ik heb exact het zelfde probleem,heb ook al naar xsnews gemaild maar nog geen oplossing gekregen zijn jullie er inmiddels achter wat het probleem is.

vriendelijke groeten Jos Pepping.

Twee gebruikers van XS News dus met hetzelfde probleem.
Toeval? Ik weet het niet natuurlijk maar raad jullie toch aan om een dag abbo te nemen bij Eweka om te kijken of dat beter gaat. Dan weet je gelijk waar het aan ligt.

hallo

In ieder geval bedankt voor jullie reactie heb inmiddels de nieuwste versie 1.72 beta 3 geprobeerd had zelf 1.71 maar deze werkte ook niet ,toen een oudere versie 1.70 ook geen soelaas,vervolgens newsbin maar ook daar deed xsnews het niet meer.
Heb net weer voor een jaar bijbetaald dus moet toch wat verzinnen.

Groeten Jos Pepping

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan