grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Hoe kan je in hemels naam bij grabit een progamma downloaden...??

Ik heb al wel het aderes van me internet verstrekker ingevult en dan krijg ik een lijst met allemaal servers als ik dan een server open dan download hij die en dan krijg ik een lijst met artikelen, als ik doen grabit search doe dan kan ik maar 6 keer zoeken en er staan hele vreemde dingen als er iets verschrijnt in het search scherm...

Wie zou me kunnen vertellen hoe ik iets kan downloaden...???

Kijk op www.xsnews.nl. Daar vind je kant en klare nzb-bestanden welke je helpen met Grabit te downloaden. "Probleem" is echter wel de retentietijd van je provider. Dat betekend het aantal dagen dat een artikel via jouw provider beschikbaar is in een nieuwsgroep. Bij AtHome bijv is de retentietijd 2 á 3 dagen voor binairies wat betekend dat het artikel daarna alleen nog maar als textbestand beschikbaar is. De download waar het om draait )bijv een mp3' is dan niet meer beschikbaar.

Wat de zoekfunctie betreft; via www.shemes.com kun je met je mobiel een betaling doen die er voor zorcht dat je +/- 25 dagen onbeperkt kunt zoeken.

Bij www.virtualbox.nl kun je GB´s kopen welke je met Grabit kunt downloaden. Deze zijn onbeperkt houdbaar en Virtualbox heeft een retentietijd van +/- 20 dagen.

Hoe weet je welke NNTP server je moet nemen als je hem installeerd..??
En wat is het eigenlijk..??

Een stukje uit de link die ik plaatse :

quote:
Bij het volgende moet u wel weten wat de Nieuwsgroep server of
binaries server zijn van u ISP (Internetprovider) dit staat ook op de website van uw provider. (Als de hostname van de lijst hieronde rniet werkt vraag dan u hostname na bij u provider of kijk op de website van u provider om dit te achterhalen.)

Confictius,
je bent te goed voor deze wereld door die lijst te plaatsen.
De lijst stond namelijk ook in de link die ik plaatste (bij dat stukje tekst dat ik quote) alleen................ Marco zal wel even de moeite moeten nemen om gegeven adviezen te bekijken alvorens een nieuwe vraag te stellen ;)

Idd. vanzelfsprekend, maar mijn laatste berichtje was dan eigenlijk ook meer bedoeld voor Marco: neem de moeite om een advies even vluchtig door te nemen en bespaar daarmee mogelijk een volgende vraag.............. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan