grand theft auto vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
Berichten
121
hallo mensen

ik heb een vraagje over vice city. ik wat auto gedownload heel leuk maar nou weet ik niet waar ik ze neer moet zetten. weten jullie mischien welke bestanden ik moet verwisselen of kopieeren


alvast bedankt :) :) :)
 
je moet even de IMG tool downloaden.

dan open je GTA3.txd en daar vervang je het oude door het nieuwe .dff bestand

daarna open je TXD.txd en vervang je het oude .txd bestand door het nieuwe.


over het algemeen is deze info ook op de download site en in de README file te vinden.
 
Geplaatst door meelman
je moet even de IMG tool downloaden.

dan open je GTA3.txd en daar vervang je het oude door het nieuwe .dff bestand

daarna open je TXD.txd en vervang je het oude .txd bestand door het nieuwe.


over het algemeen is deze info ook op de download site en in de README file te vinden.

hallo meelman

welke img tool moet ik gebruiken ik heb er wel een maar ik snap er geen donder van. weet jij mischien welke site ik een goeie kan downloaden

alvast bedankt :) :) :)
 
Geplaatst door TonyMontana ede
ik heb een vraagje over vice city. ik wat auto gedownload heel leuk maar nou weet ik niet waar ik ze neer moet zetten. weten jullie mischien welke bestanden ik moet verwisselen of kopieeren

Waar kan je de auto's downloaden????? Vanaf Welke Site???
 
Nu ik heb op google zitten maar ik kan echt niets vinden, maar ik ben ook niet echt handig met zoekmachine, misschien dat iemand mijn kan verstellen waar ik op moet zoeken, bij de zoekterm auto's, gta3 of gta3 VC of GTA VC krijg ik alleen maar recenties over GTA en bij Auto's met miljoen pagina's met auto maar niets over GTA.


Please Please help me
 
Ik hoorde van een collega dat ze voor Vice City de auto's van the Fast and the Furious, gemaakt hebben, heeft iemand deze al gezien en zo ja waar????
 
Geplaatst door Kramer
Ik hoorde van een collega dat ze voor Vice City de auto's van the Fast and the Furious, gemaakt hebben, heeft iemand deze al gezien en zo ja waar????


kijk maar eens bij www.gtafotums.com daar staan zat auto`s ook van the fast end the furius


suc6 ermee :) :) :)
 
Ik heb nu een paar leuke auto's gedownload maar ik kan nergens de editor vinden elke keer heb ik een dode link of de pagina bestaat niet. Wie kan me helpen aan een wel bestaande editor
 
Editor GTA-VC

Wie weet waar ik een editor kan downen (eentje die wel werkt) waarmee ik de mods op de 1e pagina kan toepassen?....

dan je wel..
 
waar

Geplaatst door meelman
je moet even de IMG tool downloaden.

dan open je GTA3.txd en daar vervang je het oude door het nieuwe .dff bestand

daarna open je TXD.txd en vervang je het oude .txd bestand door het nieuwe.


over het algemeen is deze info ook op de download site en in de README file te vinden.

waar is deze te vinden dan ??

gr.
marc
 
Re: waar

Geplaatst door Rcmarc


waar is deze te vinden dan ??

gr.
marc
even de zoekmachine hier op helpmij.nl gebruiken. Ik heb het gisteren nog gepost, in een andere thread over GTA:VC

[edit]
het is zelfs DEZE thread... Lezen a.u.b.
[/edit]
 
Re: Re: waar

Geplaatst door meelman

even de zoekmachine hier op helpmij.nl gebruiken. Ik heb het gisteren nog gepost, in een andere thread over GTA:VC

[edit]
het is zelfs DEZE thread... Lezen a.u.b.
[/edit]


Bijna goed, nu de link nog! LOL
 
easeup man!

Toen ik vandeweek op die link klikte was de site buiten werking. Dus ik heb wel gelezen alleen de link deed het niet (meer). Waarmee ik dus dacht dat de link geheel off-air was..... En kramer had precies hetzelfde......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan