grand theft auto vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok,

coo.
deze doet het wel die ed2.

thanx....
nu nog ff zoeken naar veeeeel mods :)))

thanx all!
 
die hebben ze op die site ook...

Veel succes ermee...
 
Geplaatst door meelman
die hebben ze op die site ook...

Veel succes ermee...

nod een vraagje. als ik die IMG ed 0.2
download en ik wil hem openen kan het niet hij zeg dan cannot open file hupedepup vice city models gta img. weten jullie waar dat aan kan ligen alvast bedant

groetjes my :) :) :)
 
Jawel,

eerst moet je de gehele map vice city ,.... de readonly attribute weghalen zodat het beschrijfbaar is. Dat start je die op en verwijs um naar de map models in de v.c. map.
 
Geplaatst door Rcmarc
eerst moet je de gehele map vice city ,.... de readonly attribute weghalen zodat het beschrijfbaar is. Dat start je die op en verwijs um naar de map models in de v.c. map.

ik snap het niet helemaal sorry ken je het iets beter uitlegen sorry maar iniedergeval bedankt
 
ff uitlegguh

Geplaatst door TonyMontana ede


ik snap het niet helemaal sorry ken je het iets beter uitlegen sorry maar iniedergeval bedankt

Hoi,
kijk,......
De map waarin vice city in is geinstalleerd staat standaard op je c schijf in program files. . . nogwat....
(bijna)Die hele map met bestanden is read-only. Zo kan je dus niets aanpassen c/q wegschrijven. Dus eerst moet je bij alle bestanden de read-only attribuut weghalen. "" Rechtermuisknop op de geinstallerde map en kiezen voor eigenschappen, onderin staat dan in het nederlands 'alleen-lezen' , dat vinkje haal je weg en druk op ok. en dan nogmaals op ok"""

Vervolgens plaats je die mod-tool die je gebruik in de map "models" in de geinstalleerde vice map en start deze op.

Nu zie ie ook de juiste bestanden.

Maak wel eerst een backup van de mappen "models" & "data".
 
Geplaatst door Rcmarc


Hoi,
kijk,......
De map waarin vice city in is geinstalleerd staat standaard op je c schijf in program files. . . nogwat....
(bijna)Die hele map met bestanden is read-only. Zo kan je dus niets aanpassen c/q wegschrijven. Dus eerst moet je bij alle bestanden de read-only attribuut weghalen. "" Rechtermuisknop op de geinstallerde map en kiezen voor eigenschappen, onderin staat dan in het nederlands 'alleen-lezen' , dat vinkje haal je weg en druk op ok. en dan nogmaals op ok"""

Vervolgens plaats je die mod-tool die je gebruik in de map "models" in de geinstalleerde vice map en start deze op.

Nu zie ie ook de juiste bestanden.

Maak wel eerst een backup van de mappen "models" & "data".


okeey schat je bent bedankt harstikebedankt


groetjes my :) :) :)
 
eyyy...t is misschien een beetje dom... :( maaruhh..ik snap nog steeds niet hoe je die auto's in het spel krijgt...k download de auto's...heb al die IMG tool...maar verder kom ik niet....btw t is een illegale versie... :confused:
 
zo dus:
Geplaatst door meelman
je moet even de IMG tool downloaden.

dan open je GTA3.txd en daar vervang je het oude door het nieuwe .dff bestand

daarna open je TXD.txd en vervang je het oude .txd bestand door het nieuwe.
 
dat is hem juist....k kand die gta3.txd en txd.txd NIET vinden :confused:
 
oke...k heb met die img tool....gta.img geopend...dan moet ik daar een auto eruit halen en dan die gedownloadde auto erin zetten??
 
Geplaatst door VeGeTtO
oke...k heb met die img tool....gta.img geopend...dan moet ik daar een auto eruit halen en dan die gedownloadde auto erin zetten??


ja dat doe je goed maar je moet wel even een backup maken van die bestanden want als het mis gaat ben je alles kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan