Grandfinale vraag. Een HP of een TOSHIBA laptop???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Moguh,

Ik ben al een aantal dagen aan het zoeken naar een laptop. Ik ben uitgekomen op twee laptops de een is een toshiba en de ander een hp. Mijn vraag is welke ik nou het beste kan nemen? De een zegt dat hp te duur is met zijn laptops en de ander zegt is een goed A merk hp. Er is ook gezegd dat een hoop mensen hier op helpmij.nl veel ervaring hebben met een toshiba laptop en dat toshiba tot een van de beste merken behoort. Graag een antwoord?

Welke laptops kan jij uit kiezen dan? Dan kunnen wij zeggen welke beter zou kunnen zijn. In dit geval zou ik zelf voor HP gaan. Maar omdat ik de specificaties niet weet kan ik je niks vertellen.

Welke laptops kan jij uit kiezen dan? Dan kunnen wij zeggen welke beter zou kunnen zijn. In dit geval zou ik zelf voor HP gaan. Maar omdat ik de specificaties niet weet kan ik je niks vertellen.

Hoi,

Om deze twee onderstaande laptops gaat het. Een hp en een toshiba. Ik hoor wel van jou wat uiteindelijk de beste keuze zou zijn???

Groet,
Reindert

Code:
 overrzicht   Specificaties   » supplies, accessoires en overig   

Processor, besturingssysteem en geheugen 
Processor/type
 Intel® Centrino® 2 processortechnologie 
• Intel® Core™2 Duo Processor P8600 
• 2,40 GHz , Level 2 cache, 3 MB

Geïnstalleerd besturingssysteem
 Legitieme Windows Vista® Home Premium met Service Pack 1 (64-bits)

Standaard geheugen
 4096 MB

Geheugenlayout
 (2 x 2048 MB)

Maximum geheugen
 Ondersteunt tot 8 GB DDR2-geheugen

Interne drives 
Interne drives
 640 GB (2 x 320 GB)

Opslagcontroller
 SATA vaste schijf

Snelheid vaste schijf
 5400-rpm

Type optische drive
 LightScribe Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags

LightScribe
 Haarscherpe disclabels maken vanaf de pc met LightScribe: Branden, omdraaien, branden.

Systeemeigenschappen 
Geheugenkaartlezer
 5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten

Netwerkinterface
 Geïntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN

Draadloze technologie
 Intel 802.11a/g/n

Draadloze mogelijkheden
 Bluetooth® draadloos netwerk

Externe I/O-poorten
 4 USB 2.0, 1 HDMI-connector, 1 eSata-connector, 1 VGA-poort, 1 RJ45 Ethernet-connector, 2 hoofdtelefoonuitgangen, 1 microfooningang, 1 IEEE 1394, infraroodpoort voor afstandsbediening, kabeldockingconnector

Video-opname interface
 IEEE 1394 Firewire®-interface

Uitbreidingsslots
 Eén ExpressCard/54 slot (ondersteunt ook ExpressCard/34)

Schermformaat
 18,4-inch diagonaal high-definition HP Ultra BrightView Infinity scherm

Weergaveresolutie
 1920 x 1080

Naam grafisch subsysteem
 NVIDIA GeForce GT130M

Video RAM
 Totaal tot 2815 MB videogeheugen, waarvan 1 GB gereserveerd

Tv-tuner
 Tv-tuner DVB-T

Ergonomische kenmerken
 Geïntegreerde vingerafdrukscanner

Bedieningspaneel
 HP Mediasmart mediaspeler-software met speciale menu's, muziek- en dvd-knoppen

Webcam
 HP Pavilion webcam met geïntegreerde digitale microfoon

Afstandsbediening
 met afstandsbediening, HP mobiele ScrollSmart afstandsbediening

Intern geluidssysteem
 3D Sound Blaster Pro compatibel 16-bits geluid geïntegreerd

Luidsprekers en microfoon
 Altec Lansing® luidsprekers met geïntegreerde sub-woofer en Dolby Home Theater

Toetsenbord
 Volledig toetsenbord (verlicht)

Pointing device
 Touchpad met aan/uitknop en aparte verticale scroll op/neer zone, volumeknop, dempknop, 1 sneltoets

Type voedingsmodule
 120-W netadapter

Type batterij
 8-cels lithium-ion (Li-Ion) accu

Software 
Software – productiviteit en financiële toepassingen
 Microsoft® Works en Microsoft® Office Home and Student 2007 60 dagen op proef

Voorgeïnstalleerde software
 Microsoft® Internet Explorer; Windows Mail; Adobe® Reader

Driversoftware voor optische drive
 HP MediaSmart suite; Windows Media Player; Windows Photo Gallery; DVD Play; Windows Movie Maker, Windows DVD Maker; Cyberlink DVD Suite; Windows Media Center; Digital Persona vingerafdruksensor software

Inbegrepen software
 Recoverypartitie (met mogelijkheid om systeem, applicaties en drivers apart terug te zetten); Optionele her-allocatie van de recoverypartitie; Software voor het maken van recovery-cd/dvd; Symantec™ Norton Internet Security™ 2009 (60 dagen live update); Notebook hulp en ondersteuning

Afmetingen / gewicht / garantie 
Productgewicht
 4,06 kg

Gewicht met verpakking
 6,33 kg

Afmetingen product (b x d x h)
 43,6 cm (l) x 28,6 cm (b) x 3,37 cm (min h) / 4,37 cm (max h)

Afmetingen verpakking (b x d x h)
 496 x 159 x 345 mm

Garantie
 2 jaar pick-up en return service, onderdelen en arbeid

Garantiedekking en uitzonderingen
 De garantie van het product kan worden verlengd tot 3 jaar en uitgebreid met accidental damage protection; voor meer informatie: [url]www.hp.nl/garantie-uitbreiding[/url]

Beknopt overzicht 
Model Voornaamste kenmerken  
HP HDX X18-1280ED Premium notebook pc (FU801EA)
NIEUW! 
 Legitieme Windows Vista® Home Premium met Service Pack 1 (64-bits)
Intel® Core™2 Duo Processor P8600
2,40 GHz
4096 MB
640 GB (2 x 320 GB)
LightScribe Blu-ray ROM met SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags
8-cels lithium-ion (Li-Ion) accu
Intel 802.11a/g/n
43,6 cm (l) x 28,6 cm (b) x 3,37 cm (min h) / 4,37 cm (max h)
4,06 kg

Gereed om te kopen?
Adviesprijs
€ 1599,-
incl. BTW

Zoek online verkooppunten of selecteer een winkel

Koop »
Kies een online shopDixons 

Toshiba informatieProductenServices & oplossingenSupport & downloads Zakelijke notebooks Consumenten notebooks Alle notebooks Opties & Accessoires Niet courante modellen Prijslijst Verkooppunten
 Toshiba NB100 Portégé Tecra Satellite Pro Satellite QosmioSitemap|Toshiba Wereldwijd|Verklaring inzake privacy|Juridische kennisgeving     Notebook homepage/Qosmio /Qosmio X300 series /Qosmio X300-14E   
Terug naar modellen Wijzig model:  Selecteer Qosmio X300-112 Qosmio X300-12B Qosmio X300-12C Qosmio X300-14F Qosmio X300-14E Artikelnummer : PQX32E-03L008DU Adviesprijs € 1.344,00 excl. BTW
€ 1.599,00 incl. BTW SnelkeuzeGeschikte opties
 Geschikte services
 Drivers
 Product Tour
 Technisch document
  Productspecificaties   Geschikte opties   Geschikte services   Verkooppunten  

Printversie  

Technologie  type : Intel® Centrino® 2 Processor Technologie voorzien van Intel® Core™2 Duo processor T9550, Intel® PM45 Express chipset en Intel® WiFi Link 5100 
clock speed : 2.66 GHz 
front side bus : 1066 MHz 
2nd level cache : 6 MB 

Besturingssysteem  Legitieme Windows® Vista® Home Premium 64-bit

Systeemgeheugen  standaard : 4,096 (2,048 + 2,048) MB 
maximale uitbreiding tot : 8,192 MB 
technologie : DDR3 RAM (1066 MHz) 

Harde schijf  capaciteit : 320 GB 
certificatie : S.M.A.R.T. 
toerental : 5,400 rpm 

DVD Super Multi drive (Dubbellaags)  compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM 
maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 16x US CD-RW, 8x DVD-R, 6x DVD-R (Double Layer), 6x DVD-RW, 8x DVD+R, 6x DVD+R (Double Layer), 8x DVD+RW, 5x DVD-RAM 
type : DVD Super Multi (Double Layer) 

Beeldscherm  grootte : 17 " 
type : Toshiba TruBrite® WXGA+ TFT High Brightness display 
interne resolutie : 1,440 x 900 

Grafische controller  fabrikant : NVIDIA® 
type : NVIDIA® GeForce® 9700M GTS met ondersteuning voor TurboCache™ technologie 
geheugengrootte : 512 MB dedicated VRAM (tot 2,047 MB totaal beschikbaar grafisch geheugen bij gebruik van TurboCache™ technologie met 3 GB systeemgeheugen) 
geheugentype : GDDR3 (800 MHz) Video RAM (resp. Video RAM en systeemgeheugen gecombineerd) 
aangesloten bus : 16x PCI Express 

Interne video modi   
Max Externe Video Modes  Max Resolutie : 2,048 x 1,536 
Max Refresh Rate : 85 Hz 
Non-interlaced resolutie bij max refresh rate : 1,280 x 1,024 

Aansluitingen  1 x DC-in 
1 x RJ-11 
1 x RJ-45 
1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire) 
1 x externe microfoon 
1 x RGB 
1 x headphone (stereo) 
1 x line-in shared with microphone socket 
1 x S/PDIF-out (optical) shared with headphone socket 
1 x geïntegreerde 1.3 Megapixels Webcam met ingebouwde microfoon 
1 x HDMI-CEC (REGZA-Link) ondersteuning voor 1080p signaal 
1 (gedeeld met 1 USB-poort) x eSATA 
1 x line-out gedeeld met hoofdtelefoonuitgang 
1 x 5-in-1 Bridge Media slot (ondersteunt SD™ Cards tot 16 GB, Memory Stick® tot 256 MB, Memory Stick Pro™ tot 4 GB, MultiMedia Card™ tot 2 GB en xD-Picture Card™ tot 2 GB) 
4 (Links 2, Rechts 2) x USB 2.0 (USB Sleep & Charge) 

Uitbreiding  2 x geheugen slots 
1 x Express Card™ slot 

Draadloze communicatie  Draadloze technologie : Bluetooth® 
Compliancy : Wi-Fi™ 
Netwerk ondersteuning : 802.11a/g/Draft-N 
Draadloze technologie : Wireless LAN (802.11a/g/Draft-N) 

Bedrade communicatie  topologie : international V.90 modem (V.92 ready) 
snelheid : 56 Kbps data en 14.4 Kbps fax 
topologie : Gigabit Ethernet LAN 
snelheid : 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T 

Geluidssysteem  ondersteunde audio : 24-bit stereo 
speakers : ingebouwde Harman Kardon® stereo speakers met 2 x bass reflex speakers, 2 x tweeter speakers en 1 x subwoofer technologie 
fabrikant : Toshiba Bass Enhanced Sound System met Dolby® Home Theater™ 

Toetsenbord  toetsen : 105 
Windows toetsen : Ja 
speciale kenmerken : Standaard numeriek keypad 

Muis  type : Touchpad 

Batterij  technologie : lithium-ion 
maximale batterijtijd : tot 1h45min (Mobile Mark™ 2007) 

AC adapter  ingangsvoltage : AC adapter (100/240 V) 

Afmetingen  B x D x H : 412 x 306 x 43.2 (voorzijde) / 62.5 (achterzijde) mm 
gewicht : vanaf 4.3 kg 

Garantie  Laptop: 3 jaar pickup & return; Batterij: 1 jaar 

Gebundelde hardware  Stroom kabel 
AC adapter 
ExpressCard type afstandsbediening voor Windows Vista® 

Gebundelde software  Toshiba Bluetooth™ Monitor 
Toshiba Disc Creator 
Toshiba User's Manual 
Supervisor Password Utility 
Chicony Camera Assistant Software 
Toshiba DVD Player 
Ulead® DVD MovieFactory® for Toshiba 
Toshiba Face Recognition 
McAfee® Internet Security Suite - Toshiba Edition (inclusief gratis Internet updates voor 30 dagen) 
Toshiba Recovery Disc Creator 
Dolby® Control Center 
HDMI Control Manager 
Microsoft® Works, Microsoft® Office Home en Student 2007 (gratis 60-dagen trial-versie) 
Toshiba Value Added Package (Toshiba Power Saver, Toshiba Zooming Utility, Toshiba PC Diagnostic Tool, Toshiba Flash Cards, Toshiba Components Common Driver, Toshiba Accessibility, Toshiba Button Support) 
Google Software (Google Toolbar for Internet Explorer, Google Desktop, Picasa) 
Toshiba Bluetooth™ Stack 
Connectivity Doctor 
ConfigFree™ 
Toshiba utilities en drivers 
Toshiba Assist 

Toshiba EasyMedia  Google Software (Google Toolbar voor Internet Explorer, Google Desktop, Picasa) 
Toshiba TEMPRO Performance Tuning Service 
USB & USB/eSATA Sleep & Charge 
HDMI-CEC (REGZA-Link) 
Bluetooth® 2.1 met EDR 
McAfee® Internet Security Suite - Toshiba Edition 
Toshiba Face Recognition 
Smart Display Support 
Toshiba Flash Cards 
Easy Keys 
Afstandsbediening 
Fingerprint Reader-Single Sign On 
Wireless LAN (802.11a/b/g/ Draft-N) 
S/PDIF 
Internal HD 720p support 
5 Harman Kardon® Stereo Speakers (incl. Subwoofer) 
Dolby® Home Theater™ 
Toshiba ConfigFree™ 
Integrated Bridge Media Adapter 
Diversity Antenna 
Geïntegreerde webcam & microfoon 

Beveiligingseigenschappen  main battery pack (by sliding latch) 
hoofd geheugen (geschroefd) 
supervisor wachtwoord 
slot voor Kensington Cable Lock 
gebruikers wachtwoord 
systeem wachtwoord beveiliging 
harde schijf (via schroef) 

Speciale kenmerken  SM BIOS compliant 
integrated microphone for Voice over IP 
Enhanced Intel® SpeedStep® Technology 
Geïntegreerd 1.3 Megapixels Webcam voor Video over IP 
9 Multimedia toetsen (CD/DVD, Play/Pause, Stop, Rewind, Forward, Mute, on/off function of white LED's, Camera, Dolby) 

Certificering  Dit product voldoet aan de vereisten van de toepasselijke Europese richtlijnen voor CE-markering. 

Literature disclaimer - versie juli 2005 

Printversie  

Copyright © 2009 Toshiba Corporation. Alle rechten voorbehouden.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Toshiba heeft een snellere processor. De HP heeft meer hardeschijf ruimte, overigens heeft de HP ook een hele leuke videochip. Maar die heeft de Toshiba ook.

Eigenlijk heeft het volgens mij bijna geen verschillen. Alleen dat de Toshiba net wat meer processor snelheid heeft waar je bijna niks van merkt. Overigens, is het nu nog maar welke jij zou kiezen.

De Toshiba heeft DDR3 geheugen, en de HP de iets langzamere variant namelijk de DDR2

Persoonlijk zou ik voor de Toshiba gaan.

De Toshiba heeft een snellere processor. De HP heeft meer hardeschijf ruimte, overigens heeft de HP ook een hele leuke videochip. Maar die heeft de Toshiba ook.

Eigenlijk heeft het volgens mij bijna geen verschillen. Alleen dat de Toshiba net wat meer processor snelheid heeft waar je bijna niks van merkt. Overigens, is het nu nog maar welke jij zou kiezen.

De Toshiba heeft DDR3 geheugen, en de HP de iets langzamere variant namelijk de DDR2

Persoonlijk zou ik voor de Toshiba gaan.

Hoi,

Ik zat zelf ook al aan die toshiba te denken. Maar ik dacht ik vraag toch ff de mening van een ander:) En de toshiba toont inderdaad niet erg veel verschil met hp dan alleen de iets snellere kloksnelheid en de DDR3. En vergeet niet dat de toshiba 3 jaar garantie heeft wat ook wel plezierig is:) En hp heeft maar 2 jaar garantie. Maar toch zijn beide A merken!! Nu weet ik zeker dat ik voor die toshiba kan gaan:) Bedankt voor de moeite en het antwoord:thumb: ( En voor de schrijfruimte hoef je het eigenlijk niet te doen, ik heb nu een schijf van 120 gb en die krijg ik al amper vol laat staan die 320 gb die de toshiba biedt:eek: wordt nog een hele klus om dei schijf vol te krijgen:) )

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
En trouwens als ik die schijf van 320 gb al vol krijg??? kan ik er altijd nog een externe schijf aanhangen:)

En trouwens als ik die schijf van 320 gb al vol krijg??? kan ik er altijd nog een externe schijf aanhangen:)

Inderdaad. Heb hier zelf in de pc een 640 gb schijf. En daarnaast nog een externe schijf van 1 Tb. Dus dat duurt wle even voor ik beide vol heb :cool:

Bovendien kan ik binnen 1 dag een schijf van 80 gb vol krijgen. :D

Inderdaad. Heb hier zelf in de pc een 640 gb schijf. En daarnaast nog een externe schijf van 1 Tb. Dus dat duurt wle even voor ik beide vol heb :cool:

Bovendien kan ik binnen 1 dag een schijf van 80 gb vol krijgen. :D

Hoi,

1 TB is 1000 GB? En op mijn acer laptop heb ik na 1,5 jaar nog steeds 32 gb vrije ruimte van de 57 gb:) Ik ga dat nooit vol krijgen:) Ik heb aan een kennis die toshiba laten zien en ook die hp. Hij zegt ga voor de hp want die is :cool: Ik zie wel wat ik ga doen:) Ik heb nog wel ff mijn acer in de aanslag:)

Qua merk zou ik ook voor HP gaan. Maar in dit geval. Het DDR3 verhaal. Denk je aan de toekomst en wil je je laptop voorlopig niet kwijt. Dan moet je eigenlijk de toshiba nemen. Want DDR2 is net weer wat ouder en langzamer. DDR3 blijft voorlopig. En bovendien heeft de Toshiba net weer wat meer MB Cache in de processor zitten.

En ja, 1 tb is 1000 gb.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik geen laptop kopen omdat ie cool is, meer omdat ie in huis heeft wat je belangrijk vind :p

Qua merk zou ik ook voor HP gaan. Maar in dit geval. Het DDR3 verhaal. Denk je aan de toekomst en wil je je laptop voorlopig niet kwijt. Dan moet je eigenlijk de toshiba nemen. Want DDR2 is net weer wat ouder en langzamer. DDR3 blijft voorlopig. En bovendien heeft de Toshiba net weer wat meer MB Cache in de processor zitten.

En ja, 1 tb is 1000 gb.

1000 GB:cool:man. En ja, ik wacht nog even met de aankoop van een nieuwe laptop. Ik wacht op de nieuwe Windows 7. En als jij zegt dat die DDR3 meer toekomst heeft dan de DDR2 van hp, dan zal ik uiteindelijk wel gaan kiezen voor die toshiba:)

Je kan nu de Release Candidate al downloaden hoor.

Ja dat weet ik. Maar die is maar tot maart of juni 2010 geldig. Na die datum sluit iedere 2 uur je pc automatisch. En Hary en Elsar zeggen hier dat het niet zeker is dat je de nieuwe win 7 over die win rc 7 kan upgraden. En aangezien microsoft een cleane install adviseerd, lijkt het mij beter te wachten op de definitieve win 7:)

En ja, 1 tb is 1000 gb.

Hoi,

Nog ff een vraagje, is het mogelijk om zelf het DDR2 te verhogen naar DDR3 ????? En hoeveel langzamer is DDR2 ten opzichte van DDR3 ??????? Hoor dit graag nog ff van jou.

Groet,
Reindert

Nee dat is niet mogelijk. DDR3 heeft een heel andere aansluiting dan DDR2.
En hoeveel sneller DDR3 is, is een beetje moeilijk te zeggen..
DDR2 kan namelijk van 667 MHz tot 1066 MHz gaan, DDR3 begint pas bij 1066.. In een laptop zit doorgaans 667 of 800 MHz DDR2.

Dus hoeveel sneller het is hangt van je vergelijkingsmateriaal af.. DDR3 is sowieso sneller, maar of je er wat van merkt vraag ik me ten zeerste af..

Je kan nu de Release Candidate al downloaden hoor.

Hoi,

Wat dacht je van dit beessssssssstttttttttttttttttt:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Zal hij bijten als je hem opstart???????????????? Ik wordt gewoon bang als ik dit lees bbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:eek:

( Is ASUS een A merk????? )

Laptopshop.nl
Asus W90VP-UZ003KNaar de contentNaar de navigatie
Winkels
Kom langs in Eindhoven,
Groningen of Rotterdam.
Bel nu 010 7982061
Onze klantenservice is
vandaag open tot 22.00 uur.
Morgen gratis bezorgd
Op werkdagen voor 22.00 uur besteld,
morgen in huis. Gratis verzending.
HomeKlantenserviceZakelijkWinkelsVacatures WinkelmandjeLaptopsLaptop + InternetModem + Internet AccessoiresLaptopshop.nl Asus
Asus W90VP-UZ003K
Tijdelijk uitverkocht: laat uw e-mailadres achter en ontvang bericht zodra de Asus W90VP-UZ003K op voorraad is.

Accessoires (404)Reviews Afbeeldingen (5)Vragen en instellingen (2)SpecificatiesAbonnementenAsus W90VP-UZ003K: beeldende kunst in FullHD
Ervaar de grafische kracht en pracht van de Asus W90VP-UZ003K. Deze 18,4" laptop trekt werkelijk alle registers open. Geniet van films in de hoogste kwaliteit en ga helemaal op in brute 3D-games. De combinatie van Blu-ray-speler, FullHD-schermresolutie en 2 videokaarten zorgen voor beeldende kunst van onnavolgbare schoonheid. De verdere configuratie van deze monsterlijke machine doet hier niet aan onder. Met 2 ruime harde schijven en een zeer riant werkgeheugen, volledig herkend door de 64-bit versie van Vista, heeft u meer dan genoeg ruimte voor al uw games, films, foto's en muziek, en is er geen applicatie die niet soepel en probleemloos draait op de Asus W90VP-UZ003K.

Altijd en overal online? Kies voor een mobiel internet-abonnement en ontvang een flinke korting op de Asus W90VP-UZ003K.

Beknopte specificaties
Processor 2,53 GHz Intel Core 2 Duo-processor T9400
Werkgeheugen 6 GB
Harde schijf 640 GB (2 x 320 GB) @ 7200rpm
Beeldscherm 18,4 inch met 1920 x 1080 FullHD-resolutie
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium (64-bit)

Bekijk de uitgebreide specificaties van de Asus W90VP-UZ003K.

Grafische grootmeester
Als veeleisende gamer komt u volledig aan uw trekken met de Asus W90VP-UZ003K. Deze grootmeester gebruikt ATI's CrossFireX-technologie en combineert de kracht van 2 afzonderlijke Mobility Radeon HD 4870-videokaarten, die samen beschikken over 1024 MB aan razendsnel DDR3-geheugen. De Asus W90VP-UZ003K streelt uw trommelvliezen met Dolby Home Theater-audio uit 5 Altec Lansing-speakers en een geïntegreerde subwoofer. Wie alleen genoegen neemt met het allerbeste kiest voor de Asus W90VP-UZ003K.

Binnen 10 seconden online
Draadloos verbindingen maken is kinderspel met de Asus W90VP-UZ003K. Via Wireless N legt u contact met wifi-hotspots, zodat u met hoge snelheden over het internet raast. Surf langs de leukste sites, speel de meest brute multiplayer-games en download HD-films. Wilt u snel even iets opzoeken in uw mailbox of op het web, terwijl uw laptop uitstaat? Met Asus Express Gate start u binnen 10 seconden een eenvoudige Linux-distributie. Zo heeft u direct toegang tot al uw contactgegevens en een webbrowser.

640 GB aan opslag, 6 GB geheugen en 64-bit Vista
De 2 harde schijven bieden samen 640 GB aan opslagcapaciteit, meer dan genoeg ruimte voor een complete bibliotheek aan High Definition-entertainment. Met 6 GB aan werkgeheugen draaien al uw toepassingen soepel. Want de 64-bit versie van Windows Vista Home Premium herkent ook al het geheugen boven de 4 GB. Ook kijkt u naar uw favoriete tv-shows op de Asus W90VP-UZ003K. En dan niet via uitzendinggemist.nl, maar via de ingebouwde tv-tuner. De term "alleskunner" krijgt een nieuwe betekenis met de Asus W90VP-UZ003K.

Features
18,4 inch FullHD laptop voor gamers en filmfreaks
16:9-breedbeeldverhouding
2 ATI Mobility Radeon HD 4870-videokaarten (ATI CrossFireX-technologie) met 1024 MB DDR3-geheugen
Dolby Home Cinema-audio uit 5 speakers + subwoofer
Blu-ray lezer, cd/dvd-brander
802.11b/g/n Wireless LAN en Bluetooth
TV-tuner (analoog en DVB-T)
2 megapixel webcam
Windows Vista Home Premium 64-bit
Geïntegreerde vingerafdrukscanner
In de doos
Thuislader
Li-ion-accu (12 cellen, 6 maanden garantie)
Handleiding
2 jaar pick-up & return-garantie
Asus tas + muis

Asus W90VP-UZ003K:€ 2349,-incl. 19% BTW en gratis verzending

Actuele status: tijdelijk uitverkocht

Direct bericht bij voorraad!
Ontvang een email of SMS zodra de Asus W90VP-UZ003K op voorraad is.

Dhr. Mevr. Achternaam * E-mail * Stuur mij dit bericht ook gratis per SMS. Mobiel nr. *
Ja, ik wil ook de nieuwsbrief ontvangen. Verstuur Wij verstrekken uw gegevens niet aan derden. (privacybeleid)
Waarom Laptopshop.nl?
Lid van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie
Gratis bezorging door TNT Post
Veilig betalen met iDEAL, vooruitbetaling, creditcard of onder rembours
Meer over bestellen bij Laptopshop.nlMail dit productPrint deze paginaReviews over de Asus W90VP-UZ003KEr zijn nog geen reviews. Heeft u ervaring met de Asus W90VP-UZ003K?

Schrijf zelf een review en maak elke week kans op een waardebon van 100 euro!
Technische specificaties van de Asus W90VP-UZ003K
Specificatie Waarde
Product
Fabrikantcode W90VP-UZ003K
Processor
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processornummer T9400
Kloksnelheid 2,53 MHz
Level 2 cache-geheugen 6 MB
Front side bus / HyperTransport 1066 MHz
Geheugen
Intern RAM-geheugen 6144 MB
Geheugen uitbreidbaar
Maximaal RAM-geheugen 8192 MB
Type geheugen SO-DIMM DDR2
Harde schijf
Capaciteit harde schijf 640 GB
Type SATA
Snelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 2
Beeldscherm
Schermdiagonaal 18,4 inch
Schermresolutie 1920 x 1080 pixels
Schermtype TFT-LCD
Widescreen
Touchscreen n.v.t.
Videokaart
Videokaartfamilie ATI Radeon
Type videokaart 2 x Mobility HD 4870-videokaarten (ATI CrossFireX-technologie)
Videogeheugen 1024 MB
Totaal videogeheugen 1024 MB
DirectX 10
Optische drive
DVD-speler/-brander Blu-ray, DVD+/-RW/RAM Double Layer
Blu-ray Blu-ray-speler
Communicatie
RJ45 Ethernet 10/100/1000 LAN (Gigabit Ethernet)
Draadloos netwerk (WLAN) Draadloos 802.11b/g/n (300 Mbit/s)
Bluetooth
Bluetooth-versie 2.1 + EDR
RJ11 Modem
Ingebouwd 3G modem
Infrarood (IrDA)
Audio
Audiosysteem 5.1 Dolby Home Theater
Luidspreker
Speakers 5
Geïntegreerde subwoofer Altec Lansing Subwoofer
Camera
Webcam
Webcam resolutie 2.0 Megapixel
Bediening
Type toetsenbord QWERTY
Volwaardig toetsenbord
Numeriek keypad
Multimediasneltoetsen
Touchpad
Trackpoint
Afstandsbediening
Aansluitingen
USB 2.0
Aantal USB-poorten 4
IEEE 1394 FireWire
e-SATA
Dockingstation
VGA
HDMI-out
DVI
TV-out
TV-tuner Analoog/DVB-T
3,5 mm Audio
3,5 mm Microfoon
Audio-out Mini-jack 3,5 mm
S/PDIF
Cardreader
Geheugenkaart SD (Secure Digital), Memory Stick, Memory Stick Duo, Multi Media Card (MMC), xD (Xtreme Digital) , Memory Stick Pro, Memory Stick Pro Duo, miniSD (mini Secure Digital)
ExpressCard-slot 54
PCMCIA-slot
PS/2
Seriëel
Parallel
Beveiliging
Biometrische fingerprint-reader
BIOS-wachtwoord
Harde schijf bescherming
Accu
Stroomvoorziening Li-Ion-accu
Aantal cellen 12
Software
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium 64-bit
Taal besturingssysteem Nederlands, Engels
Fysieke eigenschappen
Lengte 32,8 cm
Breedte 44,3 cm
Dikte 6,3 cm
Gewicht 5200 gram
Kleur Zwart, Zilver
Overige
Handleiding Nederlands (schriftelijk), Engels (schriftelijk)
Fabrieksgarantie 2 jaar
Garantietype Pick-up-and-return-garantie

Laatst bewerkt:
Kan je voortaan niet gewoon een linkje plaatsen? Die hele lappen tekst zijn nogal onoverzichtelijk..

Maar hij ziet er inderdaad wel heeeel erg goed uit.. maar wat verwacht je, voor 2400 eurie :P

Kan je voortaan niet gewoon een linkje plaatsen? Die hele lappen tekst zijn nogal onoverzichtelijk..

Maar hij ziet er inderdaad wel heeeel erg goed uit.. maar wat verwacht je, voor 2400 eurie :P

Hoi,

Hoe plaats ik een link?? Ben een leek in die dingen:o En ja, de volgende keer knip ik wel ff in de tekst:) ( Is ASUS een A merk? )

Hoe je een link plaatst, dat is heel simpel: boven zie je nu staan http://www.helpmij.nl/forum blablabla.. Als je naar de site van die laptop gaat zie je http://www.laptopshop.nl/ blablabla staan. Wat er in die balk staat kopieer je en plak je in je bericht hier.

Het wordt automatisch klikbaar (net als wat is gebeurd met mijn half afgemaakte voorbeeld linkjes ;))dus wij hoeven niet meer door een hele lap tekst te scrollen met het risico dat we posts missen enzovoort, maar we kunnen dan gewoon op een linkje klikken waarna we gelijk naar die site gaan en daar alles in de oorspronkelijke lay-out zien, dat maakt het allemaal een stuk overzichtelijker ;)

En ja, Asus is een A merk. Naar mijn beleving (en die van vele anderen) beter dan bijvoorbeeld Acer en Packard Bell (of eigenlijk Packard Hell...)
Ik vind het vergelijkbaar met HP en Toshiba.. Al zien de meeste Asus laptops er wel wat rechthoekiger uit.

Laatst bewerkt:
Hoe je een link plaatst, dat is heel simpel: boven zie je nu staan http://www.helpmij.nl/forum blablabla.. Als je naar de site van die laptop gaat zie je http://www.laptopshop.nl/ blablabla staan. Wat er in die balk staat kopieer je en plak je in je bericht hier.

Het wordt automatisch klikbaar (net als wat is gebeurd met mijn half afgemaakte voorbeeld linkjes ;))dus wij hoeven niet meer door een hele lap tekst te scrollen met het risico dat we posts missen enzovoort, maar we kunnen dan gewoon op een linkje klikken waarna we gelijk naar die site gaan en daar alles in de oorspronkelijke lay-out zien, dat maakt het allemaal een stuk overzichtelijker ;)

En ja, Asus is een A merk. Naar mijn beleving (en die van vele anderen) beter dan bijvoorbeeld Acer en Packard Bell (of eigenlijk Packard Hell...)
Ik vind het vergelijkbaar met HP en Toshiba.. Al zien de meeste Asus laptops er wel wat rechthoekiger uit.

http://www.laptopshop.nl/product/63223/hp-hdx18-1180ed.html

Hoi,

Weer wat geleerd:D Ik wist niet dat je de adresbalk kon kopieren:) Kijk ff naar de link van mij? Ook weer een mooie Asus:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan