Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een systeem zoals CushyCMS, het jammere aan Cushy is dat je maar maximaal 5 websites kan toevoegen.
Dus heeft er iemand nog een voorstel? Ik heb wel de mogelijkheid om het op een eigen domein te draaien.
Het probleem is wel dat de websites ik wil beheren geen PHP, MySQL en andere site scripts toelaten. Daarom was Cushy ook zo ideaal voor mij.
het domein waar ik het kan van draaien ondersteund wel PHP, MySQL.
Iemand enig ervaring hiermee?
Dus ideaal gezien iets als CushyCMS maar dan ongelimiteerd en gratis.
Heb zitten kijken bij CouchCMS, zag er ook goed uit enkel moet je daar wel PHP code toevoegen aan de pagina's die je wil bewerken.
Ik ben op zoek naar een systeem zoals CushyCMS, het jammere aan Cushy is dat je maar maximaal 5 websites kan toevoegen.
Dus heeft er iemand nog een voorstel? Ik heb wel de mogelijkheid om het op een eigen domein te draaien.
Het probleem is wel dat de websites ik wil beheren geen PHP, MySQL en andere site scripts toelaten. Daarom was Cushy ook zo ideaal voor mij.
Alle zogenaamde "server-side scripting", waaronder CGI, PHP, Active Server Pages (ASP), Cold Fusion en SQL worden niet ondersteund op de Telenet webruimte.
het domein waar ik het kan van draaien ondersteund wel PHP, MySQL.
Iemand enig ervaring hiermee?
Dus ideaal gezien iets als CushyCMS maar dan ongelimiteerd en gratis.
Heb zitten kijken bij CouchCMS, zag er ook goed uit enkel moet je daar wel PHP code toevoegen aan de pagina's die je wil bewerken.
Laatst bewerkt: