gratis site gezocht: foto's van 3a4 mb massa uploaden en makkelijke url voor de foto.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
hallo,
ik hoop dat jullie een goede site voor mij weten:

ik wil foto's in een keer kunnen uploaden naar die site. ze moeten wel foto's is groot genoeg formaat accepteren, 3 á 4 mb.
Ik wil ook dat de url makkelijk opgebouwd is, dus bij een url, voor iedere foto en alleen de naam voor de foto anders ofzo. ik wil namelijk de foto's op mijn eigen site door een script van die site laten laden. dus een url als www.defotosite.nl/user=bladiebla&foto=foto1.jpg kan goed, want dan kan ik automatisch foto1 vervangen door een hele rij met andere namen, maar als hij iedere foto een onzin naam geef zo iets: www.defotosite.nl/foto=fe57o5yhge578y5.jpg , heeft het voor mij niet veel zin, want dan moet ik iedere foto appart opzoeken.
Ik had ofoto eerst, nu is dat kodak gallery geworden, daar kan je simpel in een keer veel foto's uploaden, maar dan worden ze verkleind, en dus zon flut url krijgen ze. als je zo iets hebt als http://s16.photobucket.com/albums/b9/Tiwele/?action=view&current=Smile13.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch10, dan zie je dat het plaatje de url heeft http://i16.photobucket.com/albums/b9/Tiwele/Smile13.jpg... dit is beter, maar deze site heeft een max groote van 1 mb gratis, of 2 mb betaald, en niet massa upload. Weet iemand een site die ik kan gebruiken om de foto's van onze verenigings site op te zetten? alvast heel erg bedankt!
Bart Huisman
 
En wat dacht je van zelf webruimte te huren??
dan kun je het maken zoals je zelf wilt.
foto's van die omvang....dat zou ik niet leuk vinden om te bekijken met mijn bel abonnement
 
ik heb zelf webrukmte, maar om alle foto's zelf te hosten kost me teveel ruimte, dan moet ik helemaal groter pakket nemen, meer betalen, dat wil ik niet... ik maak trouwens natuurlijk geen pagina waar al die foto's direct op volle grote komen, pas als je een thumbnail aanklik krijg je de grote te zien... anders kan hij ook niet knap afgedrukt worden, en moeten de mensen de foto's alsnog aan mij gaan vragen, daarvoor staan ze juist op internet...
 
"Als gratis lid mogen we maximaal 10 Mb aan foto's plaatsen. Dat is een aardige omvang en zijn behoorlijk wat foto's"

elke 3 foto's een nieuw account, beetje omslachtig... heb geen zin om 30 dollar te betalen...
 
Wat dacht je van deze?

www.mijnalbum.nl

Deel uw Foto's en Albums nu gratis online!
Plaats gratis uw foto’s in een online album en deel deze met uw familie, vrienden en kennissen. De albums zijn niet zomaar door iedereen te bezichtigen. U bepaalt zelf wie deze foto's te zien krijgen. U ontvangt gratis 500 MB opslagruimte. :thumb:
 
foto's van

1024 * 768 op JPG formaat neemt echt geen talloze mb in beslag met 10mb kom je al een
aardig eind dacht ik zo tenzij je alles op BMP doet ja dan heb je aan 500 mb nog niet genoeg
als je meer dan 1000 foto's hebt :p
 
bedankt, mijn album is te gebruiken. hij geeft wel "onzin namen" maar als ik de bron neem van het album overzicht, kan ik met zoeken en vervangen in word uiteindelijk mijn eigen code er omheen zetten. ik ga dit hele proces om het om te zetten in word in een macro zetten zodat iedereen het voor mijn site kan gbruiken. ik zal het ook hier delen zodat meer mensen het kunnen gebruiken... nu heb ik alleen beetje problemen met opslaan, me macro is opeens weg als ik word afgesloten heb.. als iemand weet hoe dat kan, roep maar, anders zoek k zelf ondertussen mooi verder ;)
 
kon niet, die noemde ik in mijn eerste bericht al, maar heb nu bij mijnalbum.nl een gold account gesponsord gekregen van hun, tis voor een vereniging namelijk, dat wilden ze wel, dus ga nu ook niet meer in eigen script zetten, maar link nu gewoon naar de albums daar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan