Gratis software voor omzetten PDF naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Wie weet waar ik gratis volwaardige software, dus een volwaardig programma, voor omzetten PDF naar Excel kan vinden?
Dat wat ik tot nu toe gevonden heb, zijn probeerseluitvoeringen, waar ik niets aan blijk te hebben of niet werken.

Google leverde zat hits op. Een voorbeeld hier. is wel in het engels.

Op die site gebruiken ze Nitro PDF Professional.

Is te downloaden via internet trial versie

Beste jackal, Jammer dat je uit mijn tekst niet hebt op weten te maken, dat ik de weg van Googlen allang had afgelegd.....
http://www.pdftoexcelonline.com/ is dus één van die zaken, die bij mij gewoon niet werken.
Willen jullie het anders eens proberen? Volgens mij is 't complete nep.:cool:
Ik zie -achteraf-een verband met ineens structureel meer SPAM in mijn emailpostbus (was heel af en toe eentje, nu enkele per dag).

Op die site gebruiken ze Nitro PDF Professional.

Is te downloaden via internet trial versie

Al geprobeerd of ie volledig werkt?

Laatst bewerkt:
Ik heb het geinstalleerd maar omdat ik nooit werk met dit soort dingen snap er dus weinig van.

Als ik een PDF bestand wat ik heb converteer naar EXCEL dan staat er alleen een beetje tekst.
Weet niet wat de bedoeling ervan is.

Heb Nitro PDF trial-versie gedownload.
Bij de installatie meteen al problemen, nl. er wordt gemeld, dat mijn 'Microsoft.NET run-time files out of date zijn'.
Die moet ik installeren..
als ik dat google krijg ik een hele waslijst zoekresultaten
dan denk ik...wat moet ik hier nu mee, wat is dit...zou dit dan helpen..is dit betrouwbare software ....en welke dan??
iemand hier deskundig in?

Dan zou ik toch eens naar de windows Update site gaan en kijken of die er tussen staan.

Welke windows versie heb je ??

XP, sp3.
Ik heb mijn pc gisteren via de MS-website al laten controleren op essentiele of andersoortige updates. Er was niets nodig.

Ik heb staan MS Visual++2008 Redistributable-x86 9.0.30729.4148.
Die zal ik dan maar verwijderen en dan eens kijken.
Bedankt alvast!

EDIT: Heb MS.NET 2.0 geïnstalleerd en daarna Nitro.
En *******! Hij doet 't! En ondanks dat 't een probeerversie is, meteen alle 41 bladzijden van een te converteren bestand ook nog mooi in Excel!
Bedankt voor de ondersteuning!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan