melaniem
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2001
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn Canon Pixma IP8500,alles wat ik zo ongeveer print qua foto's bevatten veel groen en te veel grijs tinten, b.v de kleuren van een bergwant is grijsachtig i.p.v. bruinachtig, ik heb deze printer ter reparatie terug gestuurd naar Canon en die hebben er toen een nieuwe printerkop in gestoken om dit te verhelpen maar helaas dus niet.
Ik probeer nu alles uit om het goed te krijgen maar daar is bijna geen beginnen meer aan ik zou nu eigenlijk elke foto die ik uitprint eerst handmatig moeten instellen, maar dat is ook niet altijd de oplossing, ik gebruik gewwon canon cartridge en de printer is 2mnd, weet iemand hoe ik van die rare kleuren afkom? want ik heb zelf geen idee meer, ik gebruik alleen glanzend fotopapier en mijn instellingen zijn ook zonder allerlei effecten.
Fred........
Ik probeer nu alles uit om het goed te krijgen maar daar is bijna geen beginnen meer aan ik zou nu eigenlijk elke foto die ik uitprint eerst handmatig moeten instellen, maar dat is ook niet altijd de oplossing, ik gebruik gewwon canon cartridge en de printer is 2mnd, weet iemand hoe ik van die rare kleuren afkom? want ik heb zelf geen idee meer, ik gebruik alleen glanzend fotopapier en mijn instellingen zijn ook zonder allerlei effecten.
Fred........