Ik weet dat groepsbeleid (gpedit.msc) in XP Home te installeren is. Zelfs de computer te upgraden naar windows XP pro.
Is dit ook mogelijk met windows vista home premium?
Is dit ook mogelijk met windows vista home premium?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat kan met de standaard Vista DVD.
Bij vista word namelijk gekeken aan de hand van je serial die je invoert welke versie Vista er geinstalleerd word. dus installeer met een ultimate serial en je krijgt de ultimate opties er gewoon bij
Maar .... als ik nu een Vista HP versie heb aangeschaft met de daarbij behorende Product Key, dan kan ik toch niet een willekeurig andere Product Key van een andere versie gebruiken zonder in de (activatie-) problemen te komen?
Gpedit is eigenlijk niets meer dan een manier om register instellingen aan te passen als je geen domein gebruikt. Dus wat je aan wil passen kan ook in het register zelf,
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=18c90c80-8b0a-4906-a4f5-ff24cc2030fb is dan een handige sheet om te zoeken welke policy welke registersetting aanpast
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy\Scripts\Shutdown\0\0]
"Script"="Ellasar.CMD"
"Parameters"=""
"IsPowershell"=dword:00000000
"ExecTime"=hex(b):00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00
op 7 initieel ook niet. maak ze aan![]()
In principe kun je mijn code in een .reg bestand gooien en dan aan het register toevoegen
(indien het pad gelijk blijft)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.