Grote bestanden delen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Hoe kan ik het beste grote bestanden van mijn laptop overzetten naar mijn desktop pc. Het gaat om bestanden van 800 MB die te groot zijn voor een CD een DVD brander heb ik helaas niet in mijn laptop.

Groetjes
 
Indien ze allebei een netwerkkaart hebben, een crosscable ertussen, netwerkje maken en 10 minuten later staat het op de ander.
 
en anders heb je met asshampoo winoptimize 2 platium een progje erin zitten die groote bestanden in 2 of meerdere delen splijt zodat je ze op cd kan zetten, moet wel op beide comps geinstaleerd staan, anders kan je ze niet meer samenvoegen..
 
wynand zei:
2 of meerdere delen splijt zodat je ze op cd kan zetten, moet wel op beide comps geinstaleerd staan, anders kan je ze niet meer samenvoegen..

Mulmuisje zei:
een CD een DVD brander heb ik helaas niet in mijn laptop.

ik dacht dat ie zei dat ie geen cd brander had?
 
quote: groot zijn voor een CD, een DVD brander heb ik helaas niet in mijn laptop.
een komma tussen denk ik en IK dacht dat hij wel een CD brande had of niet mulmuisje?
 
Ik denk dat het netwerkje simpeler is.
En een PC zonder netwerkkaartje zie je niet meer zoveel.
laten we maar even wachten op TS z'n antwoord.
 
Goed lezen: Hij heeft GEEN DVD brander, wel een CD brander.
 
WEL met mijn progje als je de vorige posts leest: Asampoo winoptimize 2 platium
 
Jullie zijn echt van het type: "waarom makkelijk als het moeilijk kan" :D
 
ik zei in mijn eerste post al het juiste progje, wat is daar moeilijk aan? :confused:
 
Omdat de oplossing met een crosscabelthe veel "schoner" is(niet nog meer sotware op PC) .
Bij vaker gebruik veel goedkoper is.
Maar goed, ieder het zijne.
Ik hoop dat TS er iets aan heeft, want daar gaat het om.
 
En anders doe je het gewoon met winrar, daar heb je helemaal geen megasuper winoptimize platinum gold edition versie voor nodig hoor :D
Netwerkje is het beste :thumb:
 
Laatst bewerkt:
ja, maar winrar, zeer fijn en goed programma, maar de meeste bestanden kan je niet al te ver meer zitten: bv Rtcw_demo.exe 114 MB, met winrar: 112 MB
dus ik weet niet of dat (altijd) hard genoeg wordt ge compresseerd....
 
Met winrar/winzip kun je ook bestanden knippen. Aangezien dat meestal wel op een pc staat is het dus in mijn ogen niet nodig om daarvoor nog weer software voor te installeren
 
Met winrar, net geprobeerd, wou net ff posten maar jij was me voor :p
maar met winzip?? heb ik deze optie niet gevonden, of kijk ik er zo naast?
 
In versie 8.1 kan het wel (moet wel naar diskette) hoe het in de nieuwe versie zit durf ik niet te zeggen aangezien ik winrar gebruik
 
Heb inderdaad wel een Cd brander, maar geen DVD brander. Hoe kan ik zo'n netwerk instellen met een crosscable ? En hoe weet ik wat ik precies moet instellen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan