Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik in Outlook op beantwoorden klik dan komt er een veel te grote letter. Hoe kan ik dat veranderen?
In Outlook 2003:
Menu: Extra > Opties; tab 'E-mailindeling'
Knop 'Lettertypen...'
en 'Bij beantwoorden en doorsturen' het lettertype en/of grootte wizigen.
In Outlook 2003:
Menu: Extra > Opties; tab 'E-mailindeling'
Knop 'Lettertypen...'
en 'Bij beantwoorden en doorsturen' het lettertype en/of grootte wizigen.
zou je dit niet handmatig kunnen doen?
Is dat met alle mail die je binnen krijgt of alleen van één of meer specifieke afzenders?
En verschijnt die tekst zo groot als je hem gaat beantwoorden of ook al al je de mail opent.
Wat een stelletje nachtbrakers hier trouwens zeg ...... ;-))
Nee alleen als ik ga beantwoorden....
.... en bij alle mail die je beantwoordt, of alleen van specifieke afzenders?
Ik denk dat je tot nu toe op de verkeerde plaats hebt gezocht........
Ga naar Extra, Opties, Emailindeling, Briefpapier- en lettertypen en daar kies je onder "Berichten beantwoorden of doorsturen" -> Lettertypen.
Hoi,
Ik denk dat er weinig aan te doen is, want de lay-out van de tekst die binnenkomt is afhankelijk van de manier waarop deze door de afzender is opgesteld.
Klik eens in die tekst als je het mailtje wilt beantwoorden en kijk hoe groot het lettertype is in het lint. Het is meen ik Courier .......
Ja, dat begreep ik. Wat ik (geloof ik) niet helemaal begrijp is wat je bedoelt met hetgeen je hierboven typt.........Als de mail binnenkomt is het lettertype volledig normaal, alleen als ik op beantwoorden klik verandert het in een type voor visueel gestoorden.
Ja, dat begreep ik. Wat ik (geloof ik) niet helemaal begrijp is wat je bedoelt met hetgeen je hierboven typt.........
Dát was nu net de reden dat ik je verwees naar die opties in outlook. Dáár stel je in welk lettertype en welke puntgrootte gebruikt moet worden voor de beantwoording. En da's toch precies wat je vroeg / wilde bereiken: de letter voor het beantwoorden? (Of heb ik nu last van het maandagochtend gebeuren en gisteren van het zondaggebeuren en snap ik er niets van.....?)
Ik denk dat je tot nu toe op de verkeerde plaats hebt gezocht........
Ga naar Extra, Opties, Emailindeling, Briefpapier- en lettertypen en daar kies je onder "Berichten beantwoorden of doorsturen" -> Lettertypen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.