Grote problemen of makelijk op te lossen? In ieder geval hulp gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
  • <strike>Na het aanmelden duurt het soms wel 60 seconden (of langer!!) totdat ik een bureaublad te zien krijg. Dan pas hoor ik het Windowsgeluid en gaan de programma's laden. In deze tijd kan ik helemaal niets! Geen CTRL ALT DEL, geen Taskmanager, geen startmenu ( die is er nog niet :confused: ). Als ik al die dingen doe gebeuren ze pas na die 60 seconden. Dus als ik CTRL ALT DEL doe zie ik het menu pas als het starten begint zeg maar. Dit is zoals jullie begrijpen erg vervelend. </strike> --> Is dus een probleem van NSW/NAV. Zie laatste berichten voor het nieuwe probleem met NSW/NAV.
  • <strike>In C:\Documents and Settings\Jean-Paul\Menu Start\Programma's staan alle pictogrammen wel. Als ik in het startmenu kijk ontbreken er een heleboel! Als ik rechts klik op mijn startmenu en kies voor verkennen kom ik uit in de map C:\Documents and Settings\Jean-Paul t\Programma's. En dus niet in de gewone map. Ik denk dat hier ook een probleem ligt. Deze map kan ik niet verwijderen omdat er in de map programma's een map opstarten zit. Opstarten mag ik van Windows niet verwijderen omdat het een systeemap is.</strike> Opgelost!
  • <strike>Tijdens het opruimen van temp. files met NSW 2003 blijft Norton volhouden dat er nog een browser is geopend terwijl dit niet het geval is.</strike>Zie laatste berichten voor het nieuwe probleem met NSW/NAV.
  • <strike>Opzoeken in de help schiet niet echt op, die ligt ook al aan gruzelementen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=122572&highlight=vaantjes</strike> Opgelost!
  • Ook hulp op afstand is geen mogelijkheid: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=126643&highlight=afstand
---------------------------------------------------------
  • Zoals de meeste weten heb ik alle basis dingen (spyware, temp. files, virussen, wisselbestand, registertweaks) al gedaan. Ik heb al een hijacklog bij Pieter Arntz neergezet maar er kwam niets verdachts uit.
  • Systeemherstel haalt niets meer uit. Als ik terug probeer te gaan issie lang bezig en krijg ik in Windows vervolgens de melding dat het herstel niet geslaagd is.
  • Een upgrade van 256 naar 512 RAM heeft de programma's wel versneld maar de "aanmeldprocedure" niet.
  • <strike>Dit is een probleem in Word, maar kan dit ermee te maken hebben?: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=126544 ?</strike> Opgelost!
  • De problemen doen zich alleen voor bij mijn account. Andere gebruikers hebben er geen last van.

Moet ik formatteren of kan iemand mij helpen? Help:(.

Laatst bewerkt:
Zet die Norton onzin eens uit, zoals die van de Utilities.

Wat zijn de roodaangegeven dingen en kan ik ze uitzetten of niet? Ik wil NAVautoprotect graag aanhouden.

attachment.php

//edit:
ben ik al achter inmiddels, dit is de Easy Acces Button Support van mijn toetsenbord.

Bijlagen

• opstarten.jpg
    opstarten.jpg
    51 KB · Weergaven: 983
Laatst bewerkt:
Nvcpldaemon en Nwiz zijn normaal.
Sommigen staat Symantec er al achter.

Er is een site waar je alles in kunt typen. Krijg je tekst en uitleg. Misschien weet iemand die.

In Google zag ik het een en ander staan over
zoiets als ccEasyacc. Om te beginnen kun je daar kijken.

Nwiz-->Associated with the newer versions of nVidia graphics cards drivers. Allows you to immensely improve desktop layouts by setting preferences and optimizations. However, this isn't necessary for the operation of your system.

NvCPlDeamon-->Intializes the clock and memory settings on nVidia based graphics cards. Disable if you overclock your card.
Ik heb deze twee uitstaan.

srmclean-->Srmclean helps in the installation and execution of the SoundMax SoftPaq for Compaq/ADI SoundMax Integrated Digital Audio. Is it required once the SoftPaq is successfully installed?

ccApp-->Part of Norton AntiVirus 2003 . Auto-protect and E-mail check will not function without this.

ccRegVfy-->Part of Norton AntiVirus 2003 . "ccRegVfy.exe is responsible for checking the integrity of the NAV registry entries to make sure that the information has not been changed by a malicious threat or a hack"

CPQEASYACC-->For Compaq PC's. Allows the use of programmable keys on mulimedia keyboards. Required if you use the additional keys.

Hier is die site met uitleg wat er wel en niet uitkan bij je Startup list.
http://www.pacs-portal.co.uk/startup_pages/startup_full.htm

[edit]Ik heb alles maar ff opgezocht op de bovenstaande link.:)[/edit]

Laatst bewerkt:
Dank je wel, ga ik uitvinken. Ik hoop, maar betwijfel, dat het werkt. Ik probeer het straks.

Bedankt Crash! Hij zit weer bij mijn favorieten.

Trouwens XP-PC, Messenger Plus 2???? Volgens mij heb ik iets gemist de afgelopen tijd ;)

Ok, het scheelt wel iets. Maar nu:

Ik meld me aan, ik zie "uw persoonlijke instellingen worden geladen".
Ik zie mijn desktop en startmenu.
Na een seconde of 30 á 40 hoor ik het Windows geluid en gaat Windows verder met het laden van de programma's. Ook hier weer dat in de tussentijd CTRL ALT DEL en CTRL SHIFT ESC niets uithalen. Ik kan nu WEL taskmanager in en programma's starten.

Opzoeken in de help schiet niet echt op, die ligt ook al aan gruzelementen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=122572&highlight=vaantjes

Haal Norton eens van je pc af en kijk dan of er verbetering in zit.
Ik zeg dit om te kijken of Norton de boosdoener is.

Ik heb mijn eerste bericht even aangepast, dit i.v.m. overzichtelijkheid en ik heb wat dingen toegevoegd.
-------------------------------------------------------------

@Crash: Gewoon de-installeren via het configuratiescherm?

zoals ik al in 1 van je eerdere topics zei (het zijn er wel erg veel over het zelfde vraag aan het worden trouwens :D )

Als je bootvis er op zet en je doet track en trace met drivers dan kan je in een oog opslag zien waar die de hele tijd mee bezig is / waar ie zo lang mee bezig is.

Geplaatst door XP_PC
@Crash: Gewoon de-installeren via het configuratiescherm?
Ja, zoals je normaal ook je software verwijderd.
Is die tip van Sith Warrior niet iets?

Geplaatst door Sith Warrior
zoals ik al in 1 van je eerdere topics zei (het zijn er wel erg veel over het zelfde vraag aan het worden trouwens :D )

Als je bootvis er op zet en je doet track en trace met drivers dan kan je in een oog opslag zien waar die de hele tijd mee bezig is / waar ie zo lang mee bezig is.

Ik weet nog steeds niet waar ik dat moet doen :o. Track en trace? Waar staat dat dan?

Geplaatst door crash

Ja, zoals je normaal ook je software verwijderd.
Is die tip van Sith Warrior niet iets?

Ok.
Ik kijk al...

Link doet het niet... (teminste, link wel maar de download zelf niet).

Op de M$ site:
Downloads

Note: The BootVis.exe tool is temporarily unavailable.

Laatst bewerkt:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nu NSW 2003 eraf is issie sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!! Binnen een seconde staat Word XP erop, normaal gesproken een seconde of 5!

En nu? Want ik zit nu zonder virusscan. Buitendat vind ik het zonde om het niet te installeren.

Installeer Norton nu weer.
Best kans dat na de installatie van Norton de opstart vlotter is dan met de vorige installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan